Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door joTTie
#29917
Ik kwam op het grote wijze internet Flush fit ventielen tegen.
Is iemand hiermee bekend?
Zo ja, is het wat?

Afbeelding

Omschrijving winkel :
Flush fit ventielen zijn tweedelig; daardoor is het mogelijk een bijna onzichtbaar ventiel te maken. Zeer mooi bij velgen waar het ventiel erg opvalt!
Gebruikersavatar
door Mischa
#29924
Toevallig inderdaad al eens eerder gezien. En volgens mij zelfs bij iemand hier op het forum. Lijkt me trouwens wel irritant als je je ventiel pijpje kwijt bent... Maar staat wel mooi :)
Gebruikersavatar
door Vincentos
#30222
Deze ventielen zijn puur voor de sier. Een bijkomend voordeel is wel dat een grapjas niet zo snel je banden leeg kan laten lopen.

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door duc
#30943
Mischien een late reactie :oops: . Ik heb de ventiellen laten monteren toen ik nieuwe velgen besteld heb. Ze zien er erg mooie uit. Ik heb er +/-40,- voor betaald. Er staan foto`s van de ventiellen in mijn garage :D . Je ziet ze weinig bij de garge en de bandenboer kenden ze het ook niet. Ik moest een band laten omdraaien wegens verkeerde montage. De monteur had geen iedee hoe dit werkte. :lol:
door joTTie
#30988
Dat biedt hoop ;)

Mijn zwager werkt bij Euromaster. Ik zal hem eens gaan stalken voor dergelijke doppies ;)
Gebruikersavatar
door Vincentos
#31199
Toevallig heb ik afgelopen zaterdag mn nieuwe velgen onder de auto laten zetten (19' BBS le mans 8) ) Ik vroeg aan diegene die de banden aan het monteren was over de flush-fot ventielen. Hij raadde het mij af aangezien het nogal omslachtig werkte zei hij. Ik heb gekozen voor kortere ventielen en dit staat ook niet verkeerd.

Ik zal vanmiddag een foto posten.

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door Ronnie
#31635
kortere heb ik ook, vonden ze bij Profile mooier voor 20" stelletje mafketels, mij maakt t niet uit maar met t controleren van de spanning moet ik wel op mn lak letten, vind ze iets of wat kort eigenlijk
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]