- za okt 04, 2008 2:57
#31634
Emanuel, de stabilisatorstang heeft origineel af fabriek op de stang geperste bussen welke door vuil en trilling kunnen inscheuren/verschuiven... dan gaat t dus vanzelf op verkeerde spanning staan en de koppelstang was er zelfs een goed krom van geworden doordat er spanning op is komen te staan de andere viel wel maar maar toch vervangen. Het onderdeel is niet voor niets herzien aangezien daar de bron van de ellende in zit. Tijdens het uitlijnen valt het niet op je auto hangt van de grond, maar Johan ging ermee rijden en mopperde ook met wat ik hem verteld had (rijdt zelf Audi) we zijn gaan zoeken en vonden iets roest naast een van de rubbers, maar beide bussen waren verschoven en ingescheurd. Daardoor ontstaat er verkeerde spanning naar de spoorstangen en tjah dan kan je alle 3 de delen vervangen, de oude rubbers passen niet op de herziene nieuwe stabilisatorstang dus die vervang je dan gelijk voor de nieuwe rubbers.
Bij rechtdoor rijden zal ik het heel simpel maar spanning op de voorwielen noemen wat merkbaar is in t stuur en gedrag van de auto. Als alles vervangen is rijdt en stuurt de wagen als een nieuwe.
Bij rechtdoor rijden zal ik het heel simpel maar spanning op de voorwielen noemen wat merkbaar is in t stuur en gedrag van de auto. Als alles vervangen is rijdt en stuurt de wagen als een nieuwe.