Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door luukTT
#34000
Volgens mij zijn mijn koppelingsplaten versleten... wie kan dat doen (omgeving Assen)... en wat zou dat gaan kosten...
door wish
#34109
ik kom uit op een prijs van 600 euro als je het zelf doet ,
koppelingplaten druklager toplager vliegwiel en alle boutjes en dichtingen + olie
kheb wel niets bij audi zelf gehaald , hier is een winkel die de originele stukken verkoopt voor 1 / 3 de van de prijs wat audi vraagt...
echt ongeloofelijk.
grtz
Gebruikersavatar
door luukTT
#34113
wish schreef:ik kom uit op een prijs van 600 euro als je het zelf doet ,
koppelingplaten druklager toplager vliegwiel en alle boutjes en dichtingen + olie
kheb wel niets bij audi zelf gehaald , hier is een winkel die de originele stukken verkoopt voor 1 / 3 de van de prijs wat audi vraagt...
echt ongeloofelijk.
grtz
Ik zie het bedrijf, er nu even niet bij staan....maar bedankt voor de tip... valt wel tegen hoor.. wat een geld... heb jij het zelf gedaan ???
door wish
#34202
kga het zelf doen als het wat warmer is , deze prijs kwam ik uit als ik het zelf doe
kdenk als je het in de garage laat doen met vliegwiel erbij zal je toch tussen de 1500 en 2000 zitten gok ik
grtz
Gebruikersavatar
door bazzz
#34203
ik heb het laten doen bij een onafhankelijke garage en was 1075 euro kwijt, hierbij is alles vervangen ook het 2-massa vliegwiel ( op aanraden van de monteur)
Gebruikersavatar
door luukTT
#34239
Dat is een hoop geld, ik heb toevallig door deze"topic" een mailtje gekregen van een bedrijf uit Dieverbrug, deze heeft meerdere opties voor mijn koppelingprobleem....
;een nieuw vast vliegwiel i.p.v. een tweemassa vliegwiel incl een iets versterkte drukgroep, koppelingsplaat, druklager en montage en een en originele koppeling (drukgroep,plaat en lager) maar dan ook van Sachs..
Deze tip is veel goedkoper dan de hierbovenstaande...
Ik moet mijn auto nog brengen, maar dat gaat zeker volgende week gebeuren !! :lol:

Hierbij het internetadres van de tipgever....www.jbautoservice.nl (Dieverbrug)
Gebruikersavatar
door luukTT
#34243
Klopt.... maar geef toe, dat is niet duur.... en bij mij in de buurt ook nog eens een keer !!
Gebruikersavatar
door MARK
#34246
Ook hier ben ik wel weer benieuwd naar de kilometerstand! :P
Gebruikersavatar
door luukTT
#34247
150000 (of zoiets)..... maar verder in 2 jaar weinig problemen gehad......
Gebruikersavatar
door Ingmar
#34253
Best netjes 150.000 voor een 180 pk FWD?
Ik heb een 225 quattro en heb er gechipt 130.000 mee gereden... leek me ook niet slecht, toch?

Groetjes Ingmar
door emanuel
#34373
Ik heb op mijn 225 PK met 198.000 Km nog de originele platen liggen en die zijn nog prima!
Gebruikersavatar
door MARK
#34889
:) Die kilometerstand vind ik niet anders dan normaal! :wink: ..........................ehh zo hoort het dus, je kunt schakelen of niet :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#35436
Ach op de snelweg hoef je niet veel te schakelen... ligt dr ook maar net aan waar je je kilometers maakt.
Gebruikersavatar
door luukTT
#35784
Auto net opgehaald bij Jos (JB- autoservice) de auto koppelt als nooit te voren, byzonder snel hersteld... en voor een zeer schappelijke prijs. Hij heeft ook direct (volgens afspraak) het vliegwiel vervangen....
Ik ben er zeer over te spreken en zal Jos dan ook zeker aanraden bij alle TT bezitters...

kortom prettige ervaring in Dieverbrug...
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]