- ma jan 12, 2009 16:29
#34123
Hey iedereen,
Ik zit hier nog maar net op het forum en heb reeds voor mijn vragen de zoekfunctie gebruikt waardoor ik al iets wijzer ben geworden.
Nu heb ik reeds verschillende keren gelezen dat een LPG installatie van Prins autogas er het beste zou uitkomen, echter heb ik reeds op twee adressen hier in België een offerte aangevraagd en bij één van de twee stellen ze voor om een LANDI LSI systeem in te bouwen.
Een stukje uit de offerte:
"Geachte heer/mevrouw,
Ik dank u voor de interesse die u stelt in onze producten en onderneming.
Voor uw wagen adviseer ik een LANDI LSI systeem. Dit systeem is volgens mij
momenteel het meest geschikte systeem dat er op de markt verkrijgbaar is. Met dit
systeem is het verschil met het rijden op benzine en LPG niet waarneembaar"
Naar aanleiding van hetgeen ik op het forum al heb gevonden aan info, ging mijn voorkeur dus uit naar het Prins autogas syteem...
Echter, daar waar ik eventueel mijn Prince autogas systeem zou laten steken, hebben ze weer geen ervaring met het paatsen in een Audi TT.
Misschien een domme vraag: ik heb een Audi TT, 1800, 132 KW, 180 PK en volgens de verkoper is dit een Turbo. De garage waar ik dus eventueel de Prins installatie zou laten steken zegt me echter dat het geen Turbo is...
Wat is jullie advies hierover? Hoe kan ik zien dat het een Turbo is of niet? Ik betaal alvast meer verzekering daar hij onder de sportwagens valt voor de verzekering hier in België...
Als het idd een Turbo is en deze garage blijft beweren van niet, dan zie ik het ook al niet meer zitten om daar een Prince installatie te laten plaatsen maar uit te wijken naar één van de adressen waar jullie geweest zijn voor je gasinstallatie...
Graag jullie advies, ik geraak er zelf niet uit momenteel
Ik zit hier nog maar net op het forum en heb reeds voor mijn vragen de zoekfunctie gebruikt waardoor ik al iets wijzer ben geworden.
Nu heb ik reeds verschillende keren gelezen dat een LPG installatie van Prins autogas er het beste zou uitkomen, echter heb ik reeds op twee adressen hier in België een offerte aangevraagd en bij één van de twee stellen ze voor om een LANDI LSI systeem in te bouwen.
Een stukje uit de offerte:
"Geachte heer/mevrouw,
Ik dank u voor de interesse die u stelt in onze producten en onderneming.
Voor uw wagen adviseer ik een LANDI LSI systeem. Dit systeem is volgens mij
momenteel het meest geschikte systeem dat er op de markt verkrijgbaar is. Met dit
systeem is het verschil met het rijden op benzine en LPG niet waarneembaar"
Naar aanleiding van hetgeen ik op het forum al heb gevonden aan info, ging mijn voorkeur dus uit naar het Prins autogas syteem...
Echter, daar waar ik eventueel mijn Prince autogas systeem zou laten steken, hebben ze weer geen ervaring met het paatsen in een Audi TT.
Misschien een domme vraag: ik heb een Audi TT, 1800, 132 KW, 180 PK en volgens de verkoper is dit een Turbo. De garage waar ik dus eventueel de Prins installatie zou laten steken zegt me echter dat het geen Turbo is...
Wat is jullie advies hierover? Hoe kan ik zien dat het een Turbo is of niet? Ik betaal alvast meer verzekering daar hij onder de sportwagens valt voor de verzekering hier in België...
Als het idd een Turbo is en deze garage blijft beweren van niet, dan zie ik het ook al niet meer zitten om daar een Prince installatie te laten plaatsen maar uit te wijken naar één van de adressen waar jullie geweest zijn voor je gasinstallatie...
Graag jullie advies, ik geraak er zelf niet uit momenteel