Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door guy654321
#35904
hallo, mijn links buitenspiegel-glas zit wat los, dus als ik 120 km/h rij , trilt de spiegel... zeer vervelend...hoe kan ik de spiegel ( zonder breken) verwijderen zodat ik kan ontdekken waarom er speling op die spiegel zit?
met dank Guy
Gebruikersavatar
door Mischa
#35905
Hey Guy,

ik had exact het zelfde probleem. Ik heb toen de spiegel maximaal gekanteld zodat ik achter het glas kon kijken. Het bleek dat ik eigenlijk alleen maar even tegen de spiegel moest drukken om hem er weer goed in te clicken.
Gebruikersavatar
door charlotte
#35908
Ja klopt er zitten 4 kliksysteempjes aan de achterkant van de spiegelplaat. Er kan er 1 loszitten of er is er 1 afgebroken?
Gewoon voorzichtig er achter kijken en evt. kun je ze allemaal loshalen en die spiegel er uit pakken.

succes,
charlotte
Gebruikersavatar
door guy654321
#35933
hallo allemaal, bedankt voor jullie reactie, het was idd de 2 bovenste clipjes, die waren losgekomen, door redelijk hard op de spiegel te duwen zijn ze er terug ingeklikt

bedankt!

Guy
Gebruikersavatar
door Ronnie
#36512
Ik ben trillerige spiegelglaasjes zat geworden nieuwe gekocht en wederom na 2 maanden trillerig glas. Misschien ben ik een zeur maar hou daar niet van al kosten die glaasjes bij elkaar samen nog geen 3 tientjes. Ik op naar carglass en die man gevraagd of ze spul hadden wat goed plakt maar ook los te halen blijft, nou die had wel wat en een lol dat die man had om de kunststof pinnetjes samen af te breken. Heb niet hoeven te betalen en als ik dat eerder had geweten dan had ik geen nieuwe glaasjes gehaald. Dus mocht iemand trillend glas hebben even naar carglass en vastplakken die handel scheelt een hoop irritatie.
Gebruikersavatar
door Mischa
#36520
Ik heb, een half jaar na het vast drukken, er nog geen last van gehad dat hij weer ging trillen. Dus als het met 1 keer vast drukken weer een half jaar goed is vindt ik het best, ;) Wat veel vreemd blijft is waarom de glaasjes uberhaupt los gaan zitten...
Gebruikersavatar
door Ronnie
#36762
Drempels... en de golvende A2 dan trilde t glas ook, dus heb iets andere maatregelen genomen welke goed werken tot op heden.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]