Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door guy654321
#37358
hallo,
mijn audi TT 1999 heeft op de plaats waar de accu zit geen plastic afdekkap, dus je ziet de batterij zitten, deze zit wel in een soort 'zak' met klitten band...is dit normaal?
ik zie op fotos van andere TT's dat daar een plastic kap overzit...
met dank
Guy
Gebruikersavatar
door Roadster61
#37359
Hey Guy

Volgens mij hoort er standard een afdekkap op.

Grtz
Jan
Gebruikersavatar
door screamer
#37363
Daar hoort zeker een afdekkap op, bij mij was deze bij de aanschaf ook weg. Even bij de dealer een nieuwe besteld.

Onderdeel nummer: 8N0 103 927 B 01C, kost ongeveer 30 euro.


Guy
Gebruikersavatar
door Mischa
#37375
Afdekkap is, naar mijn weten, zeker geen standaard voor de TT. Puur en alleen optische styling. Vermoedelijk is de "zak" ook beter voor de accu bij (extreem) koud weer. (Als ik me niet vergis staat de accu "bloot" onder de afdekkap?)

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Marcellos
#37377
was bij mij ook "weg". Afgelopen week een kap bij Coen Donkers gehaald: nieuw EUR 20,00.
Gebruikersavatar
door Vincentos
#37378
Hmm, ik kan het me niet voorstellen dat er niets overheen zit. Bij mij zit er een kap overheen die er ongeveer hetzelfde uitziet als de kap over de kvs tank. Ik zal morgen overdag wel even een foto schieten.
Gebruikersavatar
door screamer
#37379
Die 'zak', die zit er bij mij niet. Bevestiging voor de afdekkap voor de accu zat er wel, dus zal er voorheen standaard wel een kap gezetten hebben lijkt me. Maar bij jou op de foto lijkt het inderdaad standaard er niet te zitten, maar een 'extra' te zijn.


Guy
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#37392
Bij mij ook geen zak om de accu, maar een afdekkap.
Als ik ga kijken, dan hebben ze beiden een gewoon onderdeelnummer (staat dus niks "optioneels" bij).
Tja, wat er dus standaard is, valt lastig te zeggen :)
Gebruikersavatar
door Vincentos
#37413
In mijn voorgaande post had ik beloofd om ook nog even een foto te schieten.

Afbeelding

Groeten,
Vincent
Gebruikersavatar
door guy654321
#37448
bij mij is het dus idd net zoals bij Micha...ook zie ik geen gaten waar eventueel die afdekkap zou kunnen op vastgeschroefd worden, dus er zullen wel 2 uitvoeringen zijn...

bedankt!
Guy
Gebruikersavatar
door Mischa
#37452
Guy, is jou TT toevallig ook echt nog van begin 1999? Zou zo maar eens kunnen dat de zak echt puur en alleen in het eerste jaar geleverd is. Het viel mij op de meetting namelijk ook op dat de kappen onder de motorkop ook van een net iets ander materiaal gemaakt zijn.
Gebruikersavatar
door jos_br
#37460
Bij die van mij zat zowel de "zak" als de afdekking erop, auto is uit '99.

Jos.
Gebruikersavatar
door Stéphane
#73852
Excuses voor het even naar boven halen van dit oude topic. Ik heb een 2001 TT quattro (225pk) en heb een probleem met de betreffende kap over de accu. De auto heb ik net een week en er moeten nog wat dingen aan gedaan worden, onder meer een nieuwe accu.

Omdat iemand bij het starten van de auto met een booster waarschijnlijk het plastic scharnier (achterkant) heeft afgebroken heb ik een nieuwe kap nodig - ik vermoed zelfs ook de rest van het geheel omdat de accu ergens op staat.

Is iemand bekend hiermee?
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#73856
Die plastic schanieren (van dat ding met die zekeringen) zijn bij mij ook afgebroken, maar ik laat het lekker zo zitten. De plastic kap over de accu en je ziet er niks van.
Gebruikersavatar
door Stéphane
#73857
Bedankt voor je antwoord. Dat is ook een optie. Enige wat dan nu wel overblijft is dat hij los zit en rammelt. Hoe heb jij hem vastgemaakt?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]