Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door guy654321
#38167
hallo, bij mijn TT heb ik 1 klapsleutel gekregen , een secundaire sleutel met het werkplaatsicoon, en een kleine plastieken sleutel.

probleem: de auto wil niet starten met de secundaire en plastieken sleutel, de auto slaat even aan en het icoontje met de sleutel in het dashboard gaat branden...

kan het zijn dat de sleutels door lang niet gebruikt te worden de code verleerd? kan ik deze zelf terug doen werken met vag-com ofzo?

rgds

Guy
Gebruikersavatar
door Mischa
#38171
De sleutel met het werkplaats icoon zou dacht ik wel de auto moeten kunnen starten maar niet het handschoenenkastje kunnen openen. (Puur bedoeld voor de garage om dus de auto te kunnen verzetten en starten voor het uitvoeren van onderhoud)
De plastic sleutel is alleen bedoeld om de auto te kunnen openen als je de normale sleutels er in heb laten liggen en de auto alsnog op slot is gegaan. Er zit dan ook geen chip in voor de startblokkering.

Van de laatste is het dus logisch dat hij niet zal kunnen starten. Waarom die met het werkplaatsicoontje het niet doet kan ik zo dus niet zeggen. Normaal zal de code in de sleutel nooit verlopen. Maar aan de andere kant, zeg nooit nooit :)
Gebruikersavatar
door guy654321
#38215
hallo, ben dan maar naar de dealer geweest...ze moeten de 3 sleutels opnieuw inlezen op de auto...PS: met de zwarte 'wallet key' kan men dus WEL starten, indien het bij u niet lukt moet hij dus ook ingelezen worden...

rgds

Guy
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]