Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#39468
Zojuist is de schroefset aangekomen voor onder de TT. Kan hem helaas pas volgende week zaterdag gaan monteren.. maar dat mag de pret niet drukken!

Ik heb gekozen voor de schroefset van Koni, deze is behalve in hoogte ook in hardheid te stellen. Het kunnen verstellen in hardheid was 1 van de eisen die ik had.
Heb zitten twijfelen tussen de Koni en de KW V2 maar ben toch voor de Koni's gegaan. Omdat er op beide schroefsets levenslange garantie zit voor de eerste eigenaar kwam het aan op het financiele plaatje. Ik weet dat de KW's van RVS zijn en de Koni's niet maar door die garantie zit dat wel snor.

De koni's kon zijn al goedkoper dan de KW's en ik kon er nog extra korting op krijgen dus vandaar. Daarbij zijn de Schokbrekers van KW ook van Koni dus wat maakt het uit :P

Nu maar wachten tot ik ze er volgende week onder kan gooien.


Afbeelding Afbeelding Afbeelding

De spacers zitten er al onder, doordat ze er niet door mijzelf zijn gezet heb ik daar geen foto's van. Zal die volgende week wel even maken.
Ik heb spacers van SCC. Achter 25mm en voor 15mm. Ziet er erg goed uit. Ik dacht eerst dat 1 kant wat aanliep, dat was ook zo, maar dat was het plastic wat in de wielkast zit. Bij de linkerkant zat dit niet helemaal correct. Ik heb nu dus nergens last meer van.

Hieronder 2 foto's van voor de spacers
Afbeelding Afbeelding


Groeten,
Ramon
Laatst gewijzigd door projecTT-ONE op di jul 14, 2009 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Vincentos
#39545
Mooie set heb je daar. Het is inderdaad verstandig om meteen een goede set aan te schaffen in verband met de kwaliteit.

Hoe zit het bij de TT met de koppelstangen etc. Ik heb hiervoor een golf 4 gehad die voor een groot gedeelte het onderstel deelt met de TT. Heb je hier ook last van met de TT?

Ik ben benieuwd naar het resultaat. Gaat er vast goed uitzien.

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#39548
Hey Vincent,

wat bedoel je met "hoe het zit bij de TT met de koppelstangen". En bedoel je met koppelstangen de stabalisatorstangen?
Wat voor last had je met de koppelstangen bij je Golf?

Mijn credo is: Als ik een aanpassing maak aan de auto moet die op z'n minst gelijk zijn qua prestaties/kwaliteit maar het liefst nog beter.

Zo'n set kost wel meer maar je hebt het wel over de wegligging van je auto en het contact met de weg.
Als ik een pak van Hugo Boss draag dan komen de schoenen niet van de Bristol ;)

Groeten,
Ramon
Gebruikersavatar
door Superfunk
#40391
De stabilisatorstangen bij een golf 4 lopen over de aandrijf as heen, als je hem dan ver verlaagd zoals ik ook vroeger deed bij mijn golfjes 4, gaan je aandrijf assen aanlopen op de stabilisator stang.
Bij een TT loopt de stang standaard al onder je aandrijfassen door(zoals op een golf IV 4-motion) en heb je dus geen problemen met aanlopen.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]