Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door ptie
#39605
En hup, weer een groot topic.

Ik ben sinds kort in het bezit van een VAG-COM kabel, en de daarvoor benodigde software. Nu is de web site van Gerrit Speek een enorme hulp hierbij (dank Gerrit), maar de beste man biedt zoveel mogeljikheden, dat ik er een beetje tureluurs van wordt :shock:

Zodra je VAG-COM hebt, ga je er direct mee aan de slag. Eerst de foutcodes uitlezen (die had ik niet), en dan? Welke aanpassingen zou je direct doorvoeren?

Van liter per 100km naar km per 1 liter weet ik. Maar verder, welke aanpassingen zijn nog meer handig?
Laatst gewijzigd door ptie op ma jun 22, 2009 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#39608
De Anti-carjack functie is wel handig om in te stellen. Deze functie laat bij een snelheid van (even uit het hoofd 20 km/u ofzo) automatisch de centrale vergrendeling in werking treden. Zo worden de deuren vergrendeld en kunnen ongenode gasten niet zomaar bij bijv. een stoplicht jou van je stoeltje wippen :)
:arrow: Hier staat eea over vermeld: VAGCOM Coding
door Brian-TT
#39619
Zo'n VAG-COM kabel is gewoon te gebruiken op een laptop toch...??

Waar kan ik zo'n VAG-COM kabel incl. software kopen...!??!
door ptie
#39643
Bijvoorbeeld hier.

Ik zie overigens nu na wat intensiever zoeken dat vooral onze Allewijn in het verleden een hoop heeft geposted over VAG-COM, en zelfs een soortgelijk topic heeft geopend. Shame on me :oops: Ik had beter moeten zoeken.

Ik zal van de week wel even een samenvatting met wat linkjes posten naar tips & tricks op dit forum.
door ptie
#39875
Zoals misschien bekend heeft het atoomklok signaal bij mij nooit gewerkt. Ik ben benieuwd of ik dit in VAG-COM kan regelen / controleren. Ik heb zelf het volgende gevonden:

How to activate radio clock ?
Signaal atoomklok wordt niet getoond
Scala & Needle Lights via VAG-COM - DIS & Route OK

Ik heb zelf met VAG-COM gekeken, maar ik lijk alleen maar een 1 of 0 in te kunnen vullen (aan of uit lijkt me). Geen 15 bijvoorbeeld (zie laatste post NL Audi forum) of andere getallen.

Iemand hier ervaring mee?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]