Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#40580
Hoi, even een vraag is er iemand die wel eens een bevestigings set voor een hardtop heeft gemonteerd, en mij op weg kan helpen
Ik heb nl. (ongezien :D )een tweedehands hardtop gekocht bij een dealer en heb een nieuwe orginele bevestigingsset laten toesturen,met de gedachte deze te monteren en dan de hardtop gemonteerd bij deze dealer op te halen.
Er zit wel een vage beschrijving bij maar ik kom er niet uit. wie wil/kan mij helpen :oops:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#40582
:arrow: Er zal waarschijnlijk geen "meeting" voor georganiseerd hoeven te worden, dus is het topic verplaatst naar "Techniek" :wink:

Ik kan je helaas niet helpen hiermee, daar ik zelf een coupé rijd.
Gebruikersavatar
door sweeper
#40592
Zooo.... heb je je computer weer aan de praat gekeregen? :D

Als handige jongen bij jouw in de buurt, heb ik je al aangegeven er met je naar te kijken, en te helpen. Twee zien meer dan 1.
Met een goede ELSAWIN beschrijving zullen we toch wel uit moeten kunnen komen denk ik.
Gebruikersavatar
door R.Obdam
#40774
Ik heb afgelopen weekend nog maar eens goed van alles nagelezen op het forum en ben er achter gekomen dat de bestaande blokken boven de voorruit van kunstof zijn, en vervangen moesten worden door blokken van gietstaal. nadat ik dit had gedaan merkte ik waar de twee andere beugels ongeveer moesten komen ,nogmaals op het uk forum informatie ingewonnen en ja hoor gelukt zelfs de bedrading is aangesloten.
Aanstaande vrijdag ga ik de hardtop ophalen in Capelle :)
Eric even goed bedankt voor je aanbod ga zeker nog eens gebruik maken van jou kennis :D
Gebruikersavatar
door sweeper
#40779
Je ziet met een beetje geduld, lef, en goed speurwerk kom je een heel eind. :smt023

Op dezelfde manier ben ik tot het topic Boost Pressure Test gekomen.

Nu nog foto's, en uitleg van wat/hoe je het gedaan hebt, en het is voor anderen ook duidelijk.
Gebruikersavatar
door harrys1966
#41293
Hallo,

Ik heb laatst ook een hardtop gekocht.
Vanuit Limburg helemaal naar Friesland gereden.
Nu heeft de verkoper bij mij twee bussen (acherin) gemonteerd. Hierin vallen de "pinnen" van de hardtop.
Moet er aan de voorkant ook iets veranderen? Hoe sluit ik de achteruitverwarming aan?
Aan het passagierraampje tocht het iets. Moet er iets aan afgesteld worden?
#85401
Ik ben ook bezig met een hardtop maar het valt niet mee om de onderdelen om hem aan te sluiten te vinden.
Heeft iemand nog tips?
Ik heb op ebay wat gevonden maar veel is er niet te vinden.
Misschien hier nog iemand iets op zijn zolder liggen?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]