Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Timcollaris
#45346
Hallo

heeft iemand van jullie ervaring met het achteraf laten inbouwen van een origineel audi klasse 3 alarm.
Omdat er de laatste tijd veel auto's worden opengebroken hier in de buurt wilde ik mijn auto beter beveiligen.

Wat houden de klasses precies in.
Momenteel heb ik al alleen een rood ledje achter de ruit wat knippert

Heb ook al een mail naar de dealer (wealer) gedaan en daar kreeg ik te horen dat ik €850,- kwijt was voor een klasse 3 alarm incl montage en BTW.
Is dit een redelijke prijs?
Gebruikersavatar
door hansgij
#45352
Hallo Tim,
bij Bregman Autoservice in Amersfoort een scm-gecertificeerd klasse 3 alarm in laten bouwen voor 699 euro, defa alarm, werkt via de originele klapsleutels en leds in autoportieren, hellinghoek detectie, ruitbreuk detectie, sirene, alles kompleet. scheelt toch weer 150 euro, bij jou in de buurt is vast wel een bedrijf dat ook voor een dergelijke prijs (of minder ) inbouwt.
groet, Hansgij
Gebruikersavatar
door Timcollaris
#45354
Heb al op de site scm gezocht en de enigste hier in de buurt wat ik heb kunnen vinden was Wealer de Audi dealer.
Mocht iemand iets weten hou ik me aanbevolen

Edit: Toch nog een andere gevonden SAS autoshop, heb hier zojuist een prijs opgevraagd
Gebruikersavatar
door denders
#45389
Kan het me dan ook heel goed voorstellen dat je dit wilt.
Heb er zelf ook eentje inzitten door eerste eigenaar in 2005 laten inbouwen scm/defa.
Heb er een certificaat van.

Werkt naadloos samen met Audi systeem.
(extra ledje achter voorruit)
Aan te bevelen dus.

Succes.
Gebruikersavatar
door Timcollaris
#45398
Net een antwoord gekregen van SAS autoshop en het alarm met inbouwen was € 50 euro goedkoper dan een origineel audi alarm.
Dus mocht iemand iets weten in limburg houd ik me aanbevolen. Anders zal het toch gewoon origineel audi worden
door emanuel
#45470
Als het alleen is om inbraak in je auto tegen te gaan dan is je standaard alarm goed genoeg. Klasse 3 voegt enkel een helling sensor toe, die detecteerd wanneer je auto opgetild wordt om deze weg te slepen. Ik zou me het geld besparen en er voor zorgen dat er niets in de auto ligt wat ze willen hebben. Zet het klepje van je radio open en haal het front er af. Dashbordkastje zou je nog open kunnen zetten zodat te zien is dat het leeg is.
Een inbreker ziet geen verschil tussen klasse 2 en 3, extra afschrikken doet het dus toch niet.
Ik heb zelf een GPS tracker in de auto gezet. Als ze de wagen meenemen kan ik in ieder geval zien waar hij blijft. Kostte nog geen € 80,- en een prepay SIMkaartje. Aan de buitenkant is niet te zien dat dit erin zit, een dief zal er dus ok niet naar op zoek gaan (niet dat je hem makkelijk kan vinden waar ik hem gestopt heb... ;-)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]