- wo feb 10, 2010 18:33
#48401
Onlangs hoorde ik nog iemand het probleem van de "olie verzadigde luchtfilters" aanhalen.
Kwam bij puur toeval op dit verhaal:
http://www.knfilters.com/MAF/massair.htm
Blijkt een reaktie van K&N zelf op de "Urban myth" die de ronde doet.
Goede filmpjes ook te zien daar, hoe ze alles testen e.d.
Zelf heb ik al twee verschillende soorten K&N filters al heel wat kilometers meegenomen in mijn ex-Seat ibiza Cupra en de toen voorgeschreven onderhoudsbeurt gegeven,
ik moet zeggen... nooit ook maar 1 problemo 0,0 en dat 100%!
Binnenkort zit er dan bij mijn TT een Apollo-kit in, lijkt me een goed plan!
Begrijp ook niet waarom Audi dit soort dingen (al is het een inlegfilter) niet standaard in de auto doet maar het zal een kostenoverweging zijn?!
Grt, Dennis.
Kwam bij puur toeval op dit verhaal:
http://www.knfilters.com/MAF/massair.htm
Blijkt een reaktie van K&N zelf op de "Urban myth" die de ronde doet.
Goede filmpjes ook te zien daar, hoe ze alles testen e.d.
Zelf heb ik al twee verschillende soorten K&N filters al heel wat kilometers meegenomen in mijn ex-Seat ibiza Cupra en de toen voorgeschreven onderhoudsbeurt gegeven,
ik moet zeggen... nooit ook maar 1 problemo 0,0 en dat 100%!
Binnenkort zit er dan bij mijn TT een Apollo-kit in, lijkt me een goed plan!
Begrijp ook niet waarom Audi dit soort dingen (al is het een inlegfilter) niet standaard in de auto doet maar het zal een kostenoverweging zijn?!
Grt, Dennis.
Mk1-TT 2005 * Avance-SLine* V6 spoilerpakket* OEMS monoblock velgen+5x112 adapters* Vogtland schroefset* RS-Tuning* MH-folietint* LED Achterunits* Recaro Sportster CS stoelen* Mk3 Sline stuur*
Facebook: dennis franzelli
Facebook: dennis franzelli