Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door pietje008
#49940
Beste TT kenners,

Ik ben nieuw in de TT wereld en ben sinds kort (gisteren) eigenaar van een audi tt 2.0 tfsi uit 2006.

Hij is nog niet geleverd en heb tijdens de verkoop met de verkoper gesproken over de standaard
aanwezige alarm (certificaten) Hij kon daar niet veel over melden. Mijn vorige auto kon netjes op
kenteken een SCM klasse III certificaat worden uitgedraaid.

Is er bij jullie bekend wat voor alarm er fabrieks af ingezet wordt bij een tt uit 2006? Anders laat ik
er toch denk ik voor de verzekering een SCM klasse III inbouwen...
Gebruikersavatar
door denders
#49950
Klasse 3 is helemaal mooi, heb zelf een extra klasse 2 alarm met certificaat op m'n MK1+standaard Audi alarm/sleutel werken, ingebouwd door de dealer.
maar dan zou jij een hellingshoek-sensor extra hebben?
Laatst gewijzigd door denders op wo apr 21, 2010 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
door pietje008
#49959
Denzo schreef:Klasse 3 is helemaal mooi, heb zelf een extra klasse 2 alarm met certificaat op m'n MK1+standaard Audi alarm/sleutel werken
maar dan zou jij een hellingshoek-sensor extra hebben?
Dat is dus maar de vraag, zelf weet ik het helaas (nog) niet.

Op het kenteken was geen SCM III alarm bekend, echter blijft het mogelijk dat
deze ten tijde van productie niet direct op kenteken is gezet maar pas bij het
afleveren is gebeurd of achteraf is ingebouwd.

Meer menen met ervaringen van verzekeren en de gevraagde papieren? ( MK2 audi tt)
Gebruikersavatar
door denders
#50040
Naar mijn weten is dit altijd een extra inbouw van..
Ik kan je alleen vertellen dat de verkoper van Audi mij de papieren meegeleverd heeft van deze na-inbouw door die dealer zelf.