Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door TTamore
#50096
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier, dus bij deze alvast aangenaam kennis te maken :)

Ik heb een TT sinds 2 weken, eentje uit 2006. Een juweeltje! Wat een wagen. Maar goed, ik wilde onlangs nog mijn spiegels inklappen, maar ik weet niet hoe dit moet...ik vermoed electrisch. Kan iemand mij vertellen hoe dit moet? Alvast bedankt!

Gr Chris
Gebruikersavatar
door RuuTT
#50097
Gefeliciteerd met je aanwinst!

Als antwoord op je vraag; handmatig en heel voorzichtig :)
Gebruikersavatar
door TTamore
#50100
Oh, echt? Hm, dat durfde ik toch niet zo goed aan. Ze geven niet zoveel mee namelijk. Weinig speling, dus ik kreeg niet het idee dat dat met de hand moet gebeuren :D Maar ok, ik zal het de volgende keer proberen, hoef ik niet meer allerlei knoppencombinaties te proberen haha

Oh ja en bedankt! :lol:
Gebruikersavatar
door RuuTT
#50101
Ik heb heel lang gedacht dat t niet kon :) omdat t inderdaad weinig mee lijkt te geven. Het is dat ik er een keertje een zag staan met de spiegels ingeklapt waaruit bleek dat t mogelijk was. Veel nut heeft t overigens niet qua overhang naar de zijkanten..
Gebruikersavatar
door TTamore
#50102
Ja, ik denk ook niet dat ik het vaak zal gebruiken, maar ik wilde wel een mogelijkheid hebben m'n schatje te beschermen tegen koekwauzen die bv. zaterdagnacht aan mn spiegels gaan hangen. Dat moeten we effe voorkomen [-X
Gebruikersavatar
door denders
#50175
Hi Chris,

Een laatste TT Mk1 uit 2006, mooi!
Wat is het voor model?
Ik heb er eentje uit Aug. 2005 een Avance model.

Die spiegels, moet je anders even stroomplaatjes opzetten :D
Maar ze kunnen idd. inklappen, gewoon duwen zeg maar.
Heb het zelden nodig,elektrisch zou mooi zijn maar ja kan ook weer kapot allemaal..

Grt, Dennis.
door creative117
#50188
Dag Chris,

ik las het woord " koekwaus", en ik dacht, hé, dat weten er niet veel.... en jawel hoor, toen ik verdur keek.... une Tilburger. Welkom op dit forum, gefelicteerd met je TT. Fotooooooosssssssssss vinden we altijd heel leuk hier.

Houdoe,

Roger, geboren en getogen Tilburgers since 1964, maar geëmigreerd naar Uden in 2000.


Afbeelding
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#50189
ook namens mij welkom op het forum, foto`s ben ik ook wel benieuwd na :wink:

maar het woord koekwaus etc. is al bekend in heel nederland volgens mij na dat de new kids intrede
hebben gedaan in nederland.

volgens mij kan iedereen die lui al uit maaskantje al :P

veel plezier met je TT en tot op een meeTTing.

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door TTamore
#50204
creative117 schreef:Dag Chris,

ik las het woord " koekwaus", en ik dacht, hé, dat weten er niet veel.... en jawel hoor, toen ik verdur keek.... une Tilburger. Welkom op dit forum, gefelicteerd met je TT. Fotooooooosssssssssss vinden we altijd heel leuk hier.

Houdoe,

Roger, geboren en getogen Tilburgers since 1964, maar geëmigreerd naar Uden in 2000.


Afbeelding

Hee Roger en Dennissen, ja koekwaus is in Tilburg al lang een ingeburgerd woord :) in heel brabant denk ik wel!
Ik zal binnenkort eens wat fotootjes plaatsen, heb nu alleen nog maar wat quick n dirty telefoonfoto's gemaakt. Je ziet ze wel! :)
Voor wat betreft die spiegels: mocht het een keer nodig zijn dan doe ik het gewoon heel voorzichtig met de hand.

Het model TT dat ik heb is uit 2006, een s-line quattro (140kw/190 pk). Ben echt verliefd, met vlinders in de buik en al, haha.
Gebruikersavatar
door stivoman
#50205
Je kunt de groeten uit gelderland krijgen ***! :D
Gebruikersavatar
door TTamore
#50206
stivoman schreef:Je kunt de groeten uit gelderland krijgen ***! :D
Die rooie is gek jonge!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#50207
verrekte mongol jonge :wink:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#50217
Jah.... Wie is hier nouw de snekbar... Gij of ik??!! :D

Die lui die sporen nie! Maar wel lache :lol:
Gebruikersavatar
door TTamore
#50220
Denzo schreef:Hi Chris,

Een laatste TT Mk1 uit 2006, mooi!
Wat is het voor model?
Ik heb er eentje uit Aug. 2005 een Avance model.

Die spiegels, moet je anders even stroomplaatjes opzetten :D
Maar ze kunnen idd. inklappen, gewoon duwen zeg maar.
Heb het zelden nodig,elektrisch zou mooi zijn maar ja kan ook weer kapot allemaal..

Grt, Dennis.
Hey Dennis, wat betekent het precies als je een Avance model hebt? Ik had naast de TT die ik pas heb gekocht nog een ander op het oog, een Le-Mans edition. Limited edition, dat wel. Maar was geen quattro en voor de rest was het ongeveer hetzelfde, kilometerstand, prijs, etc. Maar ik dacht dat ik beter kon betalen voor een quattro dan voor een Le Mans stickertje ;)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#50235
creative117 schreef:Dag Chris,

ik las het woord " koekwaus", en ik dacht, hé, dat weten er niet veel.... en jawel hoor, toen ik verdur keek.... une Tilburger. Welkom op dit forum, gefelicteerd met je TT. Fotooooooosssssssssss vinden we altijd heel leuk hier.

Houdoe,

Roger, geboren en getogen Tilburgers since 1964, maar geëmigreerd naar Uden in 2000.


Afbeelding vervangen door een URL [url]http://s4.postimage.org/gNRmJ.jpg[/url]
'n Stel koekerts hier dus :D ik zeg ff maar niks :lol: en idd roepen ze koekwaus veel verder Brabant in ook. Spiegels als geprobeerd in te klappen?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]