Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Twil
#50277
Hoi Allemaal!

De mooiere dagen komen er binnenkort weer aan en ik zit er aan te denken om mijn stoelen een goede behandeling te geven!
Ik vroeg me nu eingelijk af of er iemand ervaring heeft met het opvullen van de stoelen?
De stoel van de bestuurder is niet meer zo stevig als de stoel aan de bijrijders kant... :(

weet iemand hoe of waar je die kan doen?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#50279
je kan nieuw schuim voor in de stoelen krijgen bij de dealer.

het is een hoop werk bij TT`s dus weet waar je aan begint :wink:

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door Ronnie
#50294
Hoop werk? valt wel mee man.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#50302
als je het niet vaker hebt gedaan is het veel werk ja! de eerste keer moest ik ook goed kijken
maar het gaat nou een stuk sneller!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#50334
goeie 20 minuten 2 stoelen :D en idd je moet weten hoe je t doen moet en die hoezen zitten goed strak en vast... en terecht ;)
die sportstoel die de caddy in ging 10 minuten werk aange had, maar daarvan is t 1 moertje loshalen en je vist de stoel dr uit en de andere die je net gedaan hebt de wang herstellen zit dr zo in moertje dr weer op en klaar. Het is alleen ff klooien met die hoes los en vast te maken. Maar is bij elke autostoel in de regel wel.
Laatst gewijzigd door Ronnie op zo mei 09, 2010 0:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Twil
#50388
Dus als ik het goed begrijp kan ik bij de dealer nieuwe schuim kopen.. enig idee hoeveel het kost?
En dan de stoel eruit halen en het leer los maken en dan het nieuwe schuim erin doen?

Nu had ik ergens anders op het forum gelezen dat je niet zomaar je stoel eruit kan wippen omdat het kan dat er dan ineens een airbag in je nek zit? enig idee wat daaraan te doen?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#50412
om tegen te gaan dan de airbag zou kunnen ontsteken moet je de accupool van de accu loshalen zodat er geen spanning op de airbags
meer kan komen. je moet wel even een paar minuten wachten voordat je de stekker los haalt van de stoel. je weet dan 100% zeker
dat de airbag niet ontsteekt.

er bestaat een kans dat je het airbag systeem even moet resetten omdat je airbag lampje wel eens wil blijven branden na het los halen
van de stekkers.

wat het schuim kost durf ik niet te zeggen maar extreem duur zal het niet zijn.

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door Ronnie
#50419
Schuimdeel zul je nog raar van opkijken wat dat kan kosten. Zitvlak, 60 euro van een seat stoel van dik 10 jaar geleden... van een TT kijk ik dan niet raar op als dat zelfs hoger zou zijn maar ik weet t niet wat Audi Daarvoor vraagt anders de BMW dealer vragen want de stoelen zaten ook in de E36 duurdere uitvoeringen.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]