Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door tt drivers
#50420
ik heb op mijn dasch een symbool zitten en ik kan hier niks over vinden
het lijkt een beetje op een antenne,en het staat naast de datum aangegeven en het zelfde staat ook op een schakelaar onder de schuif tussen de tank opener en deachterklep opener
waar is dit voor en hoe werkt het want ik kan der niks over vinden
gr a.
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#50423
De eerste is je atoomklok. Deze geeft dezelfde tijd als de atoomklok van Munchen en werkt zolang je op minder dan 1.500 km bevindt van Munchen. De tweede is de schakelaar van je binnenruimte detectie van je alarminstallatie. Hiermee kun je de ultrasoonsensor uitschakelen die je binnenruimte beveiligt (als je bv. je auto op slot zet terwijl je hond, kind, enz. in de auto blijft zitten)
door tt drivers
#50469
oke dan weet ik voldoende
door tt drivers
#50558
heb het alarm ff geprobeerd,ben in de auto gaan zitten en de deuren op slot gedaan ,jhet lampje gaaat knippperen maar als ik he dan beweeg gaat het alarm niet af
hoe kan dit
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#50562
Geen idee. :smt102 Had je de binnenruimtedetectie in of uitgeschakkeld? :smt017 Proobeer ook dezelfde vanuit de passagiersstoel. Succes! :smt023
door tt drivers
#50587
hoe kan ik dan zien of het alarm is geactiveerd
weet je ook waar de sirene dan kan zitten

gr
Gebruikersavatar
door sweeper
#50591
De binnenruimte detectie gaat niet direct in werking. Je moet er zeker een minuutje voor wachten.
De alarm sirene (of wat daar voor door moet gaan) zit links achterin achter het achterlicht.
door tt drivers
#50603
kijk morgen wel even
als ik de auto op slot doe dan knippert het lampje even en gaat dan ongeveer 30 sec branden en daarna gaat ie weer knipperen
Gebruikersavatar
door Ronnie
#50612
als je alarm hebt van Audi zit dr een mooie knop in de auto om die in en uit te schakelen, ingeschakeld gaat t rood branden, weet alleen niet meer waar die in de coupe zat bij mn S3 direct op de B stijl naast de stoel iets van de vloer af een 20 cm hoog.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#50620
Als het goed is moet deze knop onder het klepje zitten, waar ook de ontgrendeling van de kofferbak & de tankklep zitten. Het is dan de middelste en gaat idd branden wanneer het interieuralarm is uitgeschakeld. Als de wagen opnieuw wordt vergrendeld, dan wordt de interieurbewaking ook weer meegenomen. Je hoeft de int. bewaking dus niet handmatig weer in te schakelen.

Groeten
Joop
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]