- zo jun 27, 2010 13:45
#54924
Hoi,
Mijn TT trok naar rechts en dus uit laten lijnen.....heb gereden erna en auto blijft naar rechts trekken....niet zo tevreden erover en dus voordat ik terug ga wil ik eerst kijken of iemand de waardes kan vergelijken met hoe het goed is.
TT is gewoon origineel, geen verlaging , quattro......kerel was in 10 min klaar ..achter had hij niks gedaan want stond goed volgens hem...dus ben niet tevreden...hihihi
uitleg : . staat voor de graden cirkel....
Hopelijk heb ik niks fouts getypt....
Alvast bedankt !
Voor Links
actueel vooraf bereik specif
-0.13 -0.14 -1.15 -0.15 wielvlucht
7.35 7.43 7.28 8.28 askanteling
0.02 0.05 0.00 0.08 sporing
13.45 13.46 K.P.I
13.32 13.32 Totale hoek
-1.51 -1.11 Uitspoor Bocht versch
Voor Rechts
actueel vooraf bereik specif
-0.36 -0.35 -1.15 -0.15 wielvlucht
7.27 7.32 7.28 8.28 askanteling
0.02 0.07 0.00 0.08 sporing
13.33 13.32 K.P.I
12.57 12.57 Totale hoek
-1.51 -1.11 Uitspoor Bocht versch
Voor
actueel vooraf bereik specif
0.23 0.21 -0.30 0.30 wielvlucht verschil
0.08 0.11 -0.30 0.30 askanteling verschil
0.12 0.14 vercshil l/r kpi
0.05 0.12 0.01 0.15 totale spoor
Achter Links
actueel vooraf bereik specif
-1.49 -1.48 wielvlucht
0.19 0.16 0.02 0.15 sporing
Achter rechts
actueel vooraf bereik specif
-1.42 -1.42 wielvlucht
0.16 0.15 0.02 0.15 sporing
Achter
actueel vooraf bereik specif
-0.07 -0.06 -0.20 0.20 wielvlucht vercshil
0.34 0.32 0.05 0.30 totale spoor
0.02 0.00 -0.20 0.20 rijhoek
Mijn TT trok naar rechts en dus uit laten lijnen.....heb gereden erna en auto blijft naar rechts trekken....niet zo tevreden erover en dus voordat ik terug ga wil ik eerst kijken of iemand de waardes kan vergelijken met hoe het goed is.
TT is gewoon origineel, geen verlaging , quattro......kerel was in 10 min klaar ..achter had hij niks gedaan want stond goed volgens hem...dus ben niet tevreden...hihihi
uitleg : . staat voor de graden cirkel....
Hopelijk heb ik niks fouts getypt....
Alvast bedankt !
Voor Links
actueel vooraf bereik specif
-0.13 -0.14 -1.15 -0.15 wielvlucht
7.35 7.43 7.28 8.28 askanteling
0.02 0.05 0.00 0.08 sporing
13.45 13.46 K.P.I
13.32 13.32 Totale hoek
-1.51 -1.11 Uitspoor Bocht versch
Voor Rechts
actueel vooraf bereik specif
-0.36 -0.35 -1.15 -0.15 wielvlucht
7.27 7.32 7.28 8.28 askanteling
0.02 0.07 0.00 0.08 sporing
13.33 13.32 K.P.I
12.57 12.57 Totale hoek
-1.51 -1.11 Uitspoor Bocht versch
Voor
actueel vooraf bereik specif
0.23 0.21 -0.30 0.30 wielvlucht verschil
0.08 0.11 -0.30 0.30 askanteling verschil
0.12 0.14 vercshil l/r kpi
0.05 0.12 0.01 0.15 totale spoor
Achter Links
actueel vooraf bereik specif
-1.49 -1.48 wielvlucht
0.19 0.16 0.02 0.15 sporing
Achter rechts
actueel vooraf bereik specif
-1.42 -1.42 wielvlucht
0.16 0.15 0.02 0.15 sporing
Achter
actueel vooraf bereik specif
-0.07 -0.06 -0.20 0.20 wielvlucht vercshil
0.34 0.32 0.05 0.30 totale spoor
0.02 0.00 -0.20 0.20 rijhoek
Audi TT , 2000 , 180pk Quattro
www.anandmahangoeproject.com
www.anandmahangoeproject.com