Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#55790
Stond dat niet ergens bij WAK op de site...? Hmmm, zal zo eens ff kijken, maar het komt er in het kort op neer dat je die deksel aan de zijkant moet loshalen. Dan zie je de bevestigingsbouten zitten. Het kastje scharniert dan helemaal door en kan je erbij komen. Zoiets was het, dacht ik :)
Laat je zo wel iets weten, als ik het gevonden heb!

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door sweeper
#55793
Appeltje eitje, wijst zich eigenlijk zelf de weg.

Het zijn een stuk of 8 torkx schroeven die los moet maken. Makkelijkste is om een torkx bitje te nemen op/in een dopsleutel.

klepje rechter zijkant deur los wippen, de schroeven daar losmaken, en 2de plaatje weghalen. Je kan gelijk het stekkertje van de verlichting losmaken.

linksonder in de richel zit nog een schroef, en als je het kastje opendoet, aan de bovenkant nog 3 stuks. Wel het kastje vasthouden, en voorzichtig laten zakken. Nu de stekker van het Airbag slot naar boven toe los klikken.

S6
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#55798
Op de WAK site zie ik het zo snel ff niet staan... Denk dat ik het ergens anders ben tegengekomen. Kan me herinneren dat er wel ergens iets op het net te vinden was, met foto's enzo
Gebruikersavatar
door denders
#55805
Wil je hem perse in het handschoenenkastje?
Ik heb hem onder de stuurkolom geplaatst in dat lege smalle roostervakje eronder (ja die zit er :wink: ) Zie daarvoor mijn voorstel-topic.
Allemaal heel netjes uiteraard en uit het zicht, vergt wat acrobatiek en ondersteboven onder je stuurkolom liggen maar dat geeft niks als het eenmalig is!

Moet wel zeggen dat ik geen gaten wilde boren en mijn dashboardkastje ligt al (netjes) genoeg in..

Succes.
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#55812
Heyz

ik heb inderdaad de zijkant van me dashboardkastje los gehaald, boutjes los en volgens mij zitten er bovenin het dashboardkastje zelf ook nog van die schroefjes. maar het wijst zich van zelf, vervolgens zakt die naar beneden waardoor je achter langs je snoertjes richting de radio kan doen. Het is wel ff pielemooze hoor met dat snoertje. Maar komt goed! Succes.

Grtjz
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]