Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#55958
Hoi,
Heb onlangs men klein onderhoud laten doen en laten keuren!hiergraag es enkele bedragen die ik heb moeten betalen! totaal was 359 € maar liefst! voor dekuering ok 31 €,filter 23 €,3h werk 150 €!! en 4 lite rolie 94 €!ik viel haast omver!zin dit reeele prijzen!?
gedaan door tt verkoper in izegem! wil graag weten als dit wel normaal is en wat ik in vervolg zal doen voor onderhoud en nieuwe wagen aankoop!
#55959
He hallo,

Voor de keuring is het een normaal bedrag. Het oliefilter kost in de aftermarket EUR 10,65 (merk: Fram, Purflux, Knecht of Bosch) Dus die EUR 23,- is te duur. 4 liter olie voor EUR 94,- is veel te duur. Weet je welke olie erin gedaan is? afvullen met 10w40 Castrol is ruim voldoende voor deze mototblokken. (180pk variant). Bij het verversen van de olie wordt de plastic kap losgemaakt, deze heb je in 10 minuten eraf. Oliefilter eraf in 10 minuten. Olie eruit, nieuwe carterplug van EUR 4. Al met al half uurtje werk voor een ervaren monteur. Ook hier, 3 uur arbeid is veel te veel.

Groetjes Ben
#56152
dat is inderdaad erg duur. voor een kleine beurt rekenen wij een half uurtje werk
en de apk is 1 prijs. ik meende 35 euro ofzo maar daar komt geen werkloon meer bij.

volgende keer maar bij diverse garages horen hoeveel het kost.

grTTz. dennis
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]