Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#56418
met van die witte spoilers, omdat ze geen geld hebben nog om de spoilers te laten spuiten in de kleur van de auto :D Tsja, een paar stickers is idd. goedkoper dan laten spuiten :smt005
En dan zijn ze eindelijk gespoten en gaan ze iets te hard over een drempel of harder dan 100km/u....scheuren ze weer en laat het gaas overal los :lol:
Ja zo kunnen we nog wel even doorgaan hoor!
:smt002
Gebruikersavatar
door Ronnie
#56419
Ik zou ze gewoon kopen en dan met folie vast wrappen onder de auto hebbie gelijk two tone voor een prikkie ;)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#56425
ja en als ze dan scheuren houd het folie de boel wel bij elkaar :D

gelukkig zijn wij dat tijdperk allang voorbij. als ik zo`n auto had dan had ik de ramen beplakt met pik zwarte folie zodat ze me niet zien zitten in zo`n schijt bak.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#56454
Ach zo'n full Rieger bodykit of van PPI mooooooi man hahaha

doe mij maar subtieler, wat verlagen en een set leuke wielen das zat en dan onder de kap verder ;)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#56477
PPI is inderdaad mooi spul maar de mannen die in die afgetrapte honda`s rijden hebben liever goedkopere en slechtere troep. als het maar goedkoper is. als het niet strak is maakt ze dan niks uit :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#56616
ach die Honda rijden en willen stylen gaan maar shoppen bij Showoff Imports in Dongen, die heeft zat liggen voor ze :D
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#56630
of polyester handel nl power in zwolle :D ik ben er ook wel geweest, dan niet voor bumpers maar ze zouden me terug bellen, het is inmiddels 1,5 jaar terug en heb nog nooit een telefoontje gehad
Gebruikersavatar
door Ronnie
#56652
das mij wel bekend en al jaren terug wilde toen voor de A3 wat hebben maar nooit niks meer van gehoord, maar goed wat ze daar aanbieden verkopen ze elders ook
door TTheino
#56670
Daar hebben ze inderdaad alleen autostyle spullen te koop die je overal kunt kopen.

Voor mijn oude corolla e10heb ik daar een sportstuurtje gekocht (nooit weer doen:P).ze hadden de stuuradapter niet op voorraad en zouden me bellen als die binnen was, wordt ik een half uur later thuis alweer opgebeld ?!?! Terwijl ze zeggen van niet hebben ze hem dus toch wel ergens in het magazijn gevonden.

En ik zie hier ook vaak genoeg van die duck tape bijeengehouden autos rijden :P
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#56672
zo zijn ze daar ja, het zijn niet de slimste lui die er werken volgens mij maar van prijzen weten ze wel. ze vragen de hoofdprijs terwijl de kwaliteit niet super is.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]