Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Jan Dekker
#56312
Hallo is er iemand die weet wat ik er aan kan doen om het kraken van mijn rechterportier op te laten houden? Het zit duidelijk in het portier als ik hem onder het rijden iets open dan is het gelijk over. Heb de rubbers al in gevet(olie) maar daar veranderd er niet veel van. Wellicht moet de deur misschien afgesteld worden want het kraakt als een gek. M.v.G j.Dekker
door creative117
#56326
Dag Jan, dat klinkt gevaarlijk waar je mee bezig bent, buij mij zou dan het sturu naar links trekken als ik zover naar recht overhel.....:lol: :lol: Voorzichtig he, het is wel een TT waat je in rijdt.

Enfin, nu ff serieus.

als je de portier geheel opent (wel niet tijdens het rijden, maar als je stil staat) merk je dan dat er speling op het schanier zit? (eventueel vergelijken met de linkerzijde). Heb je ergens overmatige slijtage gezien in of rondom de schanieren sluitingen. Dorpel?

Succes met de verdere speurtocht in ieder geval, :smt006 :smt006 :smt006 :smt006
Gebruikersavatar
door denders
#56330
Soms hangt een deur wat teveel, maar dat zou je ook aan rubbers kunnen zien wellicht.
Afstellen ervan doet de truuk dan idd.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#56342
de slotvanger wil wel eens los rammelen, is dit niet het geval moet je hem gewoon even wat naar binnen afstellen zodat de deur strakker vast zit bij gesloten portier.

grTTz. dennis
door Jan Dekker
#56571
Iedereem in iedergeval bedankt voor de reacties, deur sluit goed zit geen speling op maar heb alles wat ik kon smeren met olie gesmeerd zelfs de kap het is een cabrio( shit vergeten bij tevertellen)maar het lijkt dat het over is. Hoop dat het niet tijdelijk is maar we zien wel. Gr.Jan
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#56578
dan heeft het in het onderste scharnier gezeten, deze kraken wel eens. dit gebeurd ook wel vaak bij de mk4 golfjes.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]