Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2848
Na de winter wil ik voor een MK1 3.2 DSG op pad gaan. Ik weet dat de distributie bij 150dkm aandacht nodigt heeft vwb de geleiders/spanners/tandwielen.
Maar op wat voor dingen moet ik nog allemaal opletten bij de aankoop van een 3.2 DSG. Alle info is welkom

Gr Paul
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2864
Gewoon goed naar Duitse sites kijken welke codes van de motoren problemen hebben ondervonden en welke productieserie reeds al te maken hebben gehad met delen die ze met lage km standen al vervangen hebben wat bij verkoops advertenties vermeld wordt dat het reeds vervangen is bijv. In Duitsland rijden dr zat rond die veel km's rijden, meer dan hier gebeurd.

Verder zal een TT op t motorische gedeelte na dan vast dezelfde dingen hebben als de andere types met dezelfde carosserie...
Gebruikersavatar
door Wojtek
#3069
Als je in de toekomst meer vermogen wilt mbv een turbo zou ik zeker 1 kopen zonder dsg.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#3080
Ja dat is wel een goeie hoeveel koppel en pk`s kunnen de bakken hebben dan :?:
Gebruikersavatar
door PaulusB
#3093
Aha oke Dsg gaat het zeker wel worden ben zo langzamerhand wel een luie rijder geworden.
Gebruikersavatar
door Cees
#3096
De Bugatti Veyron is ook leverbaar met DSG..................... :D :D :D :D
Gebruikersavatar
door Cees
#3128
Ik heb in een MK1, 3.2 met DSG gereden............ :D :D
Hier is wel wat voor te zeggen.........vooral de lauch control.............. :D :D
hier is niet tegen te schakelen
Gebruikersavatar
door PaulusB
#3129
Ga het meemaken ga in de loop van volgende week proefritten met een 3.2 om vast in de stemming tekomen :lol:
Gebruikersavatar
door PaulusB
#3292
Heb vanmiddig even een stuk mogen rijden in ronnie zijn gecroky chipte TT Maar noduju dat peert er aardig op :ctf: Dus een 225 TT zou meschien ook een optie kunnen zijn, of toch niet :roll:
Gebruikersavatar
door Cees
#3294
Een 3.2 is leuk, maar helaas....................geen turbo................... :D :D :D :D

Er dacht vanmiddag een nieuwe A4, met een 2.7 motor en quattro even zijn achterkant
te laten zien, hem 2 seconden in de waan gelaten................. :D :D :D .......eat my dust............... :D :D
Gebruikersavatar
door PaulusB
#3296
Ja 2.7 is ook geen competitie voor jou :lol:
Gebruikersavatar
door Cees
#3298
Als het nou een (nieuwe) RS4 was.......................................
Gebruikersavatar
door PaulusB
#3299
Dat loopt ook aardig.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#3893
Ik heb nog nooit in een 225Pk turbo gereden.
Ben meteen verwend met een 3.2 DSG.
De specificaties ontlopen elkaar niet zoveel.
Ze zijn allebei (zeer) rap, vlotte acceleratie en topsnelheid, alleen hebben ze een verschillend karakter.
Een proefrit met beide kan je laten ervaren welke je voorkeur geniet en dan effe zoeken naar de uitvoering die je wilt hebben.
Kijk vooral in Duitsland, want daar hebben ze een veel ruimere keus dan Nederland. Meer opties en lagere Km standen (met boekjes).
Importeren viel mij reuze mee. De volgende keer ga ik weer in Duitsland shoppen.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#3896
ja idd was ook de bedoeling om naar duitsland tegaan mark mag me dan wel vrijgezellen voor advies en technische inzicht. Ik denk dat de 3.2 iets betere weg ligging heeft als ik zo de test filmpjes van destijd bekijk die ik hier op mijn pc heb staan. Maar ga even van beide proeven het enige verschil is dat de 225 een stuk lager ligt kwa aanschaf ook omdat ie wat ouder is. Dus blijft er ook nog wat geld achter voor wat leuke dingen op de TT.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]