Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door nortuk
#61544
Computer gaf aan dat er iets met de acceleratiesensor was. Deze is ondertussen vervangen maar probleem blijft.(lampjes eps en abs blijven branden) Ben ondertussen weer terug naar garage geweest en ze hebben alles opnieuw ingesteld. Is uiteindelijk 1 dag goed gegaan en lampjes branden weer. Wie weet de oorzaak of oplossing.
Gebruikersavatar
door sweeper
#61549
Zo welkom hier.

Wat was de precieze foutcode (nummer) die gevonden was?

In dit deel van het forum hoort een dergelijke vraag eigenlijk niet thuis, maar waar het hoort daar heb je geen toegang als je geen clublid of donateur bent.
Ik maak er voor jouw dus maar gelijk het voorstel topic van.

Wij zouden het leuk vinden als je je dus uitgebreider voorstelt met je TT (foto's bijv.)
door TTcoupe
#64449
Ik heb dit probleem ook met mijn TT. Hij is uitgelezen bij Kwik fit en de computer geeft een probleem bij de pomp aan. Helaas kunnen ze dit daar voor mij niet verder verhelpen en moet ik volgende week naar de dealer. Iemand anders dit ook gehad met de pomp?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#64470
het kan de pomp zijn maar dat is het meestal niet!! de massa is de dader, onder je accu zitten diverse massa punten op het chassis vast die zijn dan verroest. vijl ze goed schoon en spuit er ml of tectyl overheen zodat ze niet weer gaan roesten.

en de foutcode dan niet vergeten te wissen he :P
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]