Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#64576
hallo,


wie kan mij antwoord geven op de gevolgen en effecten bij de volgende onderstaande veranderingen:

auto: Audi TT 180pk QUATTRO 235nm
uitlaatsysteem:
- standaard
OF een onlangs aangeschaft systeem:
- KAT-VERVANGER en Milltek uitlaatsysteem.


1. standaard chip + standaard uitlaat = +/- 210pk en 300+nm
2. standaard chip + kat-vervanger en Milltek = ????
3. Chip op maat met KAT-vervanger en Milltek

- bij optie 3: als je een chip op maat laat schrijven voor GEEN kat, haalt ie dan als je de kat terugschroeft nog de apk met de speciaal aagepaste software?

- Als je standaard softwaren neemt (niet op maat) krijg je dan foutmeldingen als je GEEN kat monteerd?
Wordt het vermogen dan aangepast, of is het alleen een lampje wat gaat branden??
#64607
Hallo,
Bertreft hier mijn milltek en is op maat gechippt bij ***,ze hebben dat perfekt opgelost alleen als ik naar keuring ging in Belgie heb ik steeds mijn cat even teruggeplaatst zonder aanpassing en nooit probkemen gehad.Bij de *** zei men des te beter de flow hoemeer pk en nm.Had bij hun 309pk en 435 nm en nu zonder de milltek en lege cat is dat verschil op 500m sprint toch wel 30 km per uur ..best wel groot verschil.mvg
#64623
ik heb met een EPS katvervanger en daarmee gechipt gereden en scheelt wel aanzienlijk in rijplezier en de motor loopt veel mooier als je van 0-xxx schiet mooi man t wordt veel minder tegen gehouden de druk zonder kat end at merk je en je uitlaat geluid verandert maar staat ergens een sticky van meen ik
#64647
Reed met Milltek op 1.5 bar druk met maatchip van ronald en nu met de originele cat en uitlaat eronder max.1.3 bar druk..verschiet daar zelf ook van moet ik zeggen..Al geluk TT RS in september met sportgasablage...anders had ik Milltek nooit weggedaan hoor;
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]