Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door bebber71
#66781
Hallo,

Ik heb een Audi TT uit dec. 1999. Sinds enige tijd heb ik last van dat de auto erg stottert bij gasgeven. Rij je een constante snelheid dan is het een stuk minder. Ook heb ik het vermoeden dat het erger is bij vochtig weer. Maar dat laatste weet ik niet zeker.

1. Als eerste heb ik de kabels naar de bobine laten vervangen (vagcom gaf namelijk een kabelbreuk aan).
2. Probleem was nog niet opgelost. Daarna bougies vervangen. Het probleem was nagenoeg verholpen tot vandaag. Hij stottert weer enorm.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Mvg, Bebber
door creative117
#66783
Hey bebber,

welkom op dit forum. Goed dat je het forum gevonden hebt en dat je gebruik weet te maken van de know how die hier aanwezig is, daar is het ook voor, elkaar helpen. We vinden het hier altijd wel leuk dat je je wat uitgebreider voorstelt in het daarvoor bestemde topic. Foto's smullen we van en dan wat extra info V6, of 150 PK, Quattrro, van binnen uit verstelbaar 3e reservewiel, in kleur meegespoten sigarettenaanstekker, Roadster of een met een opgelast dak :D :D :D , dat soort gekke dingen, je kent dat wel. V.w.b. je probleem, niet dat ik er veel verstand van heb, maar ik roep 2 dingen. Of ergens een lekke slang, of de luchtmassameter is niet goed meer. Over beiden items staat zat te lezen op dit forum, dus zoek maar eens. Sterkte en succes en wie weet tot ziens een keer op een meeting, die zijn ook heel leuk.
Gebruikersavatar
door stivoman
#66786
Luchtmassameter of bobine´s?
Denk eerder het eerste
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66788
Even 1 vraag waar stottert de website, webshop of het forum, want dit staat niet correct gepost. Bij deze verhuisd het dan ook naar technisch waar het thuis hoort.
Gebruikersavatar
door sweeper
#66798
Welkom!

Niet om lullig te doen, maar gebruik de zoekfunctie. Je antwoord staat er zeker tussen. Ikzelf heb er al verschillende topic's over geschreven. (zelfs 1 met dezelfde titel)

Oké nog maar een keer.
- LMM
- lekkende vacuumslangen (boost pressure test)
- N249 bypass
- DV (diverter valve)
- vervuilde injectoren
- vervuild benzinefilter

Genoeg punten on te checken, en als je je voorstelt weten we meer van jouw & je TT, dan kunnen we je mogelijk nog beter van dienst zijn.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]