Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Elmo299
#68251
Happy Socks schreef:De klep laten opengaan zal niet zozeer het probleem zijn denk ik. Op internet zijn tal van fabrikanten te vinden die een juiste gasveer kunnen leveren. Echter, als je erna met vier man aan moet gaan hangen om hem weer te sluiten heb je er ook niet veel meer aan :wink:
Het mooiste zou zijn als er iets elektrisch te maken is, wat de klep ook weer automatisch dicht trekt :!:
Dat zou kunnen met een luchtdruk pompje en een actuator! Goed opgelet bij Pimp my Ride hahaha.

Maar dan zou je zelfs zon kick sensor kunnen plaatsen, schop je auto om de koffer te openen.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#68252
Elmo299 schreef:Maar dan zou je zelfs zon kick sensor kunnen plaatsen, schop je auto om de koffer te openen.
Lol, ook leuk als je dan een paaltje raakt, of een kuiltje in de weg :lol:
Doet me trouwens denken aan deze reclame:
Gebruikersavatar
door Elmo299
#68253
Ff trouwens tussendoor.... Moeten we ons niet schamen dat we deze luxe willen..??

We rijden een TT!! Een lekker klein sportief model en geen A8 hahahhaa
Gebruikersavatar
door sweeper
#68256
Elmo299 schreef:Ff trouwens tussendoor.... Moeten we ons niet schamen dat we deze luxe willen..??

Ehh... NEE daar ga ik mij echt niet voor schamen! :smt006
Gebruikersavatar
door Ronnie
#69766
Er zijn van die pop up sloten die slotloze en deurloze deuren van die verbouwde wagens openen... dan i.c.m. zware veren vliegt de klep vast open, die grote klep van mij als ie maar iets los is gaat vervolgens vanzelf de lucht in. Lengte van de gasveren moet je weten en dan zwaardere monteren, maar automatisch sluiten? dat zal een grotere uitdaging zijn.
Gebruikersavatar
door sweeper
#69767
Ronnie schreef:Er zijn van die pop up sloten die slotloze en deurloze deuren van die verbouwde wagens openen... dan i.c.m. zware veren vliegt de klep vast open, die grote klep van mij als ie maar iets los is gaat vervolgens vanzelf de lucht in. Lengte van de gasveren moet je weten en dan zwaardere monteren, maar automatisch sluiten? dat zal een grotere uitdaging zijn.
Ik heb de youtube filmpjes hierover gezien bij Golfjes e.d., maar de topicstarter zou dat uitzoeken voor de TT meen ik. Onderdeelnummers voor de gasveren, pop stops, e.d..

Sinds augustus is hier in dit topic alleen erg rustig geworden.
Automatisch sluiten is niet nodig. Het gaat hier ten slotte niet over een systeem met electromotortjes.
Gebruikersavatar
door miranda1974
#69853
miel schreef:Awel, bij ons is het het omgekeerde probleem. koffer normaal te openen, met een duwtje en de rest zwaait hij vanzelf, maar heb een vrouwtje van 1,50 m en het probleem is dat ze er niet meer aan kan om hem te sluiten... voorlopig: - kruipt ze erin om eraan te kunnen :lol:
- klein stukje open en boodschappen erin mikken :roll:
- met heel veel kracht via de zijkant duwen :twisted:
Mijn idee is om oftewel een soort trekriempje te plaatsen oftewel kortere gasveren.
Iemand andere/betere ideeen ?? Shoot !
:smt003 Koop een paar hoge hakken voor d'r....
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]