Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#68157
Bij onze TT hoeft toch niets met vagcom veranderd te worden?
Alleen die bumpstops van VW en Skoda gasveren dan?
door Jason
#68165
Volgens mij wel, achterslot ontgrendeld alleen, volgens mij moeten wij handmatig dit nog ontkoppelen.

Kan het niet checken omdat mijn TT nog steeds bij de dokter staat...
Gebruikersavatar
door denders
#68191
Ik druk idd. binnen of op de sleutel op een knopje en ontgrendeling gaat geheel open, dan trek je je klep open dus zou zo moeten lukken!
Den dat dit een hele leuke update is, mits je niet onder te lage plafonds staat.
Maar dat is af te leren door pas open te doen als je erachter staat om hem met je hand tegen te houden!
door Jarik
#68195
Zou dit ook werken bij een Roadster? Dan zul je toch kortere gasveren moeten hebben of niet?
Scheelt wel een hoop bij volle handen, en staat natuurlijk stoer... Bij een roadster hoef je trouwens minder bang te zijn voor plafonnetjes (of je moet zelf al heel erg voorover staan...)
door Jason
#68197
ben er nog mee bezig, denk dat de seat veren gaan passen, ligt gewoon aan de lengte en aan de 'druk' .
de rubber doppen drukken hem als eerste omhoog, dit komt overeen met het zetje dat je met de hand geeft.
Gebruikersavatar
door denders
#68220
Super, we horen het wel!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#68227
Elmo299 schreef:Een alahambra heeft een nog grotere klep, zijn die dan nog sterker??
Neem die gasveren van de T5 GP maar eens als iemand te dichtbij staat dat die wordt open geduwd door die set veren... dan klapt die achterklep hard tegen t gezicht :smt005 ik duik altijd weg want gaat rap.
Gebruikersavatar
door Elmo299
#68230
Ronnie schreef:
Elmo299 schreef:Een alahambra heeft een nog grotere klep, zijn die dan nog sterker??
Neem die gasveren van de T5 GP maar eens als iemand te dichtbij staat dat die wordt open geduwd door die set veren... dan klapt die achterklep hard tegen t gezicht :smt005 ik duik altijd weg want gaat rap.
Ik lees net dat we die van Ronnie mogen proberen hahahaha
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#68250
De klep laten opengaan zal niet zozeer het probleem zijn denk ik. Op internet zijn tal van fabrikanten te vinden die een juiste gasveer kunnen leveren. Echter, als je erna met vier man aan moet gaan hangen om hem weer te sluiten heb je er ook niet veel meer aan :wink:
Het mooiste zou zijn als er iets elektrisch te maken is, wat de klep ook weer automatisch dicht trekt :!:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]