Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door creative117
#68606
.
Laatst gewijzigd door creative117 op wo sep 28, 2011 12:58, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#68607
Welke site bedoel je precies, Roger? :wink:

"Gratis" is in de meeste gevallen dat ze het via de verzekering laten lopen. Zo werkt een Carglass enzo ook vaak. Let wel op dat er dikwijls een eigen risico in het spel is, welke niet altijd wordt medegedeeld vooraf. Uiteindelijk zal de de voorruit zelf wel betalen via de verzekeringspremie o.i.d. :)
Gebruikersavatar
door autoglas
#68609
Zoals (Happy Socks) schreef niets is "GRATIS" enkel met verzekering wordt het vergoed,welke franshise er is staat duidelijk in je polis en is waardebepalend zoals een grotere vrijstelling is een kleinere prijs.In Belgie is er meestal geen vrijstelling op glasbreuk enkel als je naar een niet erkend hersteller gaat maar dan nog heb je genoeg keuze hoor.En als vlaming zeg ik er dan nog bij dat als asielzoeker hier in Belgie alles gratis is behalve een auto die krijg je nog niet van de overheid maar is ook 1 van het enige..Pfffff :D
Gebruikersavatar
door denders
#68620
Moet van de verzekering naar de Audi dealer voor een originele ruit.. zorg dat je ook alleen deze neemt.
Meer verhalen over!
Gebruikersavatar
door denders
#68632
creative117 schreef:euh, het is voor de Alfa van mijn vrouw, dus dat let net wat minder.....
Oke, ja daarvoor hoef je niet naar de Audi dealert, excuus onbewaakt ogenblik! dacht dat t voor TT was.

(LIDL mag dan nu ook, rol alfa-folie :mrgreen: :smt006 :smt006 :smt006 )
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]