Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door AlexTT
#69559
Wat is de maximale maat van velgen in 19 inch om onder de auto te doen dan?

Heb het idee dat mijn TT al iets verlaagd is, als ik sommige foto's vergelijk met standaard TT's hier. Er gaat geen schroefset onder komen, aangezien je dat ding 1 keer afstelt en dan er nooit weer aankomt. Gewoon vaste verlaging van Koni of KW.

ben namelijk aan het kijken naar nieuwe zomerwielen (nu al? ja, want de winter zijn zomerbanden goedkoper inkooptechnisch :mrgreen: )

Twijfel twijfel... Allebei gruwelijk dik...

Corniche Monza

Afbeelding

Audi S5 Replica

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#69563
235-35-19 breed past altijd, 8J of 8,5J, dan kun je ook nog omlaag. Rij je quattro? want zo ja dien je eigenlijk 4 dezelfde velgen en banden te monteren als het systeem je lief is.
Gebruikersavatar
door AlexTT
#69566
Nope geen Quattro...

bij dit soort wielen is dezelfde breedte en ET wel wenselijk. staat mooier...

Het doel is, de wielen moeten zover mogelijk tot de rand van de wielkast komen, zodat het mooi staat.

Wat is jullie mening over bovenstaande wielen??

Ik wil sowieso iets met zwart en gepolijst, dit omdat er meer in de stijl zwart/zilver gaat komen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#69567
Indien je ET 35 8,5J hebt... 15 mm voor en 20/25 mm achter aan spacers en t staat erg dik onder de auto vullend in de wielkasten. S5 lijken groter meer open gewerkt en maken zeer makkelijk schoon, corniche vind ik persoonlijk mooier en is minder snel dat er andere TT's op rondrijden maar wat lastiger schoon te houden en zullen optisch wat kleiner ogen t.o.v. de S5. Je dak zwart wrappen i.c.m. zulke velgen is gaaf :smt005 heb er absoluut geen ervaring mee met dat laatste hoor gebruik de zoekfunctie maar om de caddy en de T5 te vinden :smt003
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]