Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door audi tt
#70226
Beste , Als je een nieuwe kofferdeksel laat instaleeren bij een erkende audi garage , hoe kan je herkennen dat het een originele is ?

Wij hebben op onze audi a8 een nieuwe koffer moeten laten plaatsen , maar ik heb mijn twijfels , de 1ste dat ze bestelden was beschadigdt toegekomen in witte doos (lag los erin ), de 2 punten naast de plooi voor de ruit waren geplooid . En de 2de dat ze dan besteld hebben , zat in ook in een grote witte doos (los), zonder merk of logo op , en vanbinnen gewoon een mat zwarte kofferdeksel erin zonder plastiek of mousse ( tegen schudden ,)erbij , de koffer is ook zeer brut afgewerkt , is dit normaal , is dit origineel ?

mvg
Gebruikersavatar
door Mischa
#70232
Normaal staat volgens mij op iedere doos van Audi het VAG, of alleen, audi logo. Vroeger werd er ook altijd een audi logo-tje ergens in het metaal geslagen/drukt. Ik neem aan dat ze nu ook echt nog wel ergens iets er op zullen zetten om aan te geven dat het een origineel onderdeel is. Maar zoals jij het beschrijf zou ik er ook inderdaad weinig vertrouwen in hebben..
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]