Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Auto.rallye
#72699
Vandaag even de motorkap omhoog gedaan. Even gecheckt of alles er nog zat. :D
De dealer heeft pas de motorruitenwisser vervangen en heeft blijkbaar een pool van de accu losgemaakt. Logisch lijkt me. Hiervoor moesten ze de accu-beschermplaat loshalen (3 schroeven). Nu mis ik een schroef en zijn ze bij wijze van spreken creatief geweest met kurk... Ben ik nu een zeur?????
afdekplaat 1.JPG
afdekplaat 2.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#72705
erg crea bea maarre... dat was een audi-dealer???
Zo'n zakje van die snelschroeven zijn niet prijzig naar ik weet van hier ergens!
Gebruikersavatar
door WimTT
#72707
Grappig, mij is precies hetzelfde overkomen bij de dealer. Toen ik de TT vorig jaar een beurt heb laten geven bij Coen Donkers in Veghel hebben ze er gratis zonder dat ik erom heb gevraagd een originele weer in gedraaid.
Daarvoor heeft die heel wat beurten gehad bij de dealer, maar is die nooit vervangen door een originele.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#72708
Bij mij hebben ze de kap gewoon losgebroken bij de Audi dealer en niet meer terug geplaatst toentertijd, dus dit is nog erg netjes als je t mij vragen zou... maar heb er nooit een nieuwe op kunnen zetten aangezien die originele zooi ooit vastgeschroefd was en dolgedraaide koppen die compleet verroest waren. Dus een voor ik m kreeg compleet dealer onderhouden auto... ik weet niet wat ze daar doen maar ging liever richting Coen Donkers die kijken toch flink wat nauwkeuriger naar andermans auto's heb ik het idee.
door Auto.rallye
#72712
Ongeloofelijk toch? In deze tijd zou je zeker mogen verwachten dat ze kwaliteit leveren. Hoe makkelijk is het op onderhoud te verdienen. Onderhoud gaat altijd door! Ik zie altijd op hun factuur staan "klein materiaal" dus waar ze het dan voor gebruiken?

Ik mail ze de foto's en zal vragen om dit gewoon netjes te maken. Anders sturen ze maar een schroef op!
Gebruikersavatar
door denders
#72719
Met je auto voor de deur en netjes doch dringend aangeven dat dit geen Audi waardige kwaliteit is en dat je alleen origineel nieuw werk (een schroefje) terug wilt zien.

Moet eerlijk zeggen, naar ik weet (en ik kom er niet veel) maar krijg alleen maar originele delen in mijn handen en zulk werk leveren ze hier bij de dealer niet af kan ik je zeggen..
door Auto.rallye
#72736
Ziet er netjes uit zeg! En dan bedoel ik niet alleen de schroeven...
Gebruikersavatar
door denders
#72762
zijn in engeland te krijgen, zat vanmiddag nog naar die site te kijken alleen vergeten waar haha. Denk wel dat gewoon de originele makkelijker los/vastkomen.
Belachelijk ook dat je zelf alles van tevoren eraf moet halen.. gewoon eisen dat ze je een nieuwe geven of koop gelijk zo'n heel zakje want na verloop van jaren zal het toch wat minder sterk worden en/of breken dat spul.
door J3roen
#72857
Ik heb ook deze schroefset ook besteld; ziet er erg goed uit.
Mail even met stevied3@hotmail.co.uk; hij zal vast nog wat setjes hebben. Vermeld ook je type. Quattro / FWD / V6.

Kosten waren wel erg pittig, maar ik had geen zin om zelf een setje in elkaar te flanzen. Ik meen iets van 35 pond all in.

Achteraf gezien misschien veel geld, en dat voor iets wat niemand ziet. Ik was in een van mijn koopbuien dus heb het maar besteld (ook de chrome oliepijlstok). Ik ben nogal impulsief af en toe :)
Gebruikersavatar
door Kartal
#72860
Beetje off-topic.. Maar die Forge-set ziet er ook wel mooi uit.. Zijn die helemaal compleet te verkrijgen?
Gebruikersavatar
door denders
#72863
DolomiteGreyTT schreef:Die Porsche oliedop en koelvloeistofdop zijn ook erg mooi. Groupbuy is afgelopen, die waren 16 pond p/s.
Dat is toch een R8 oliedop?
vind het niet mooi op de koelwaterpot.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]