Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door jd16529
#73293
Weet iemand, of de buitenspiegel verwarming van een TT Roadster bj 2002, constant blijft aanstaan, ook bij 30 graden buiten? In het instructie boekje staat dat de verwarming "temperatuur afhankelijk" werkt.
Verder werkt de vergendeling van de cabriokap niet meer, voordien was de grendel geblokkeerd tijden het rijden, nu kan die kap bij elke snelheid ontgrendelt worden. Wordt dit vanuit het instrumenten paneel gestuurd ? Zit hier een sensor/switch ? zoja waar ?
Bedankt voor de reactie.
Groeten, Amse.
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#73294
ff toevoeging van mijn kant. Mijn TT denkt weleens dat de kap nog niet dicht is na het vergrendelen. Het gele lampje knippert dan en de ramen sluiten niet. Na een stuk of 3x opnieuw vergrendelen lukt het pas. Erg irritant. Bekend probleem?
Gebruikersavatar
door denders
#73299
Een temperatuursafhankelijke regeling hoort pas bij 5 graden ofzo aan te gaan (sterretje in BIS buitentemp.)
Veronderstel ik..

Die is echt wel uit bij 30 graden of "iets" minder :wink:
Zou ook nog kunnen dat de werking pas is wanneer de lichtschakelaar normaal ingeschakeld is, dat weet ik niet maar vermoed ik wel.

Qua kap denk ik dat je inderdaad een microswitch moet gaan vervangen (of meerdere)
Uit technisch oogpunt gezien dan..
Helaas zou ik in deze auto niet weten waar maar daar zijn dan weer sites voor of gebruik de zoekfunktie hier.
Laatst gewijzigd door denders op wo jun 20, 2012 20:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door four winns
#73303
hoi
ik heb nog 2x microswitch liggen voor in je raam bovenzijde
25 euro per stuk
als je intresse heb hoor ik het wel
succes met je tt
door jd16529
#73324
Bedankt voor de reactie´s zover.
De buitenspiegelverwarming: had ook al het idee, dat dit niet normaal is, dat die blijven aanstaan, maar weet iemand waar die sturing zit ? Instrumentenpaneel ? Schakelaar achterruit verwarming ? Hoor het graag als er techneuten zijn, die hierop kunnen antwoorden.
Cabriodak vergrendeling: Begrijp ik het goed, dat de vergrendeling in de microswitch op het dakpaneel bij de voorruit zit ? Er zitten L en R vergrendelpunten, waar zit die switch die dat regelt ? Verder kan iemand bevestigen, dat inderdaad tijdens het rijden de bediening van het cabriodak is geblokkeerd ?
@Ger, ja als ik antwoorden heb, ben ik geinteresseerd in die switches, als het dat is natuurlijk. De Audi dealer weet het ook niet, zij zeggen dat het normaal is, dat het dak ten allen tijde te bedienen is.
Hoor het graag van jullie.
Amse.
Gebruikersavatar
door eric v.
#73378
Hoi amse

Over de spiegels,
Verwarmen doen ze niet als de spiegel schakelaar in het midden staat.
Anders altijd totdat ze hun temp hebben deze lopen over zekering nr.5

Succes Eric V.
Gebruikersavatar
door denders
#73387
Die is toch alleen om even de spiegels in te stellen met de motoren?
Ik zet hem verder altijd op 0 hoor maar zou eerder zeggen dat je zoiets meeschakeld met de normale verlichting aan.
Gebruikersavatar
door eric v.
#73393
Denders

Deze maakt de spiegels spanningsvrij in o stand.
Heb je geen spiegelverwarming kijk hier.http://www.tt-eifel.de/index.php?spiegelheizung
Zoals hier omschreven blijft er wel spanning op de spiegels staan maar stoppen met verwarmen door de thermostaat op het spiegelglas.
Best een handige site

Groet Eric V.
Gebruikersavatar
door denders
#73399
Thanks, ja klopt..die ken ik die site echt een hele goede!
Dus je kunt het zo maken, erg makkelijk maar volgens mij zit het er wel op bij mij dan.

Zoek eigenlijk nog steeds een optie-nummer lijst vanaf fabriek.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]