Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#73781
Had je al gezocht naar een extra maar goed alarm over het fabrieks "alarm" ?
#73855
Ik had ook gekeken voor zo'n GPS tracker, maar je moet er best veel per maand voor betalen.
Heb het geluk dat 1 van de vorige eigenaren er een extra alarm heeft op gezet. Het ziet er niet uit, een plastic lipje uit het dash met rood lampje wat knippert, maar zolang het de dieven tegenhoudt...
#73859
Heb een extra goedgekeurd alarm erover zitten extra led voorin bij de ruit links, werkt naadloos samen met alles. Je merkt er dus verder niets van met sleutels e.d.
Geeft idd. wat prettiger gevoel.
#73880
De mijne staat op dit moment aan met een gps tracker van het merk "unpack & track". Geen maandelijkse kosten. Ik koop credits en zet hem aan wanneer nodig. De TT staat nu veilig ergens opgeborgen maar ondanks dat heb ik hem hiervan voorzien. Zodra iemand wil weg rijden en hij dus beweegt met de auto gaat dat ding meteen bellen. Werkt perfect.
Bijna althans..... waar ik nu zit heb ik nauwelijks bereik hahahaha. Dus tsja iedere dag maar even naar het dorp....... en eventueel een internet winkel binnen lopen zoals op dit moment.

De site van unpack & track heeft een demo. Ik ben erg onder de indruk van dit systeem.
Kosten heb je zelf in de hand door het kopen van credits.

Iets beters heb ik nog niet kunnen vinden maar laat het me weten als dat er is.
#73893
Ik weet niet beter dan dat audi en volkswagens erg geliefd zijn. Ik zou daar niet op willen gokken. Zeker niet als je even met vakantie bent en de auto onbeheerd op je oprit laat staan. Laatst had ik een bezoeker en die wist me te vertellen dat hij de TT zo open had door een bepaald gaatje te boren in de deur ter hoogte van het handvat.
Het alarm stelt van de TT stelt niet voor.
#73901
Stikstof en een goeie tik doet wonderen, werkt sneller en effectiever. Ik weet hoe het systeem in elkaar zit, maar wijdt daar maar niet op het forum over uit. Menig supercar werkt de handgreep t zelfde van.
#73903
Zo is dat! We gaan we weer over naar de nut van GPS trackers.
Niet dat ik reclame wil maken, er zijn waarschijnlijk nog meer van dit soort systemen.
Link:

http://unpack-and-track.com/nl/home.php
#73904
Als je er echt problemen mee hebt en je auto ergens staat in de buitenlucht, zou ik lekker zo'n geel mechanisch slot in je interieur vastzetten...
Dan maar ff een minuutje draaien en doen toch!

Voor de rest als ze hem optillen ben je hem ook kwijt maar ja je kunt het ze moeilijk maken.
#73910
Gewoon op stuurslot en niet op slot doen, niemand die de gok dufrt te wagen als het te gemakkelijk gaat. Audi S3's zijn er in mijn omngeving weggehaald terwijl ik m vrijwel nooit afsloot, naja kon dat wel doen maar t alarmsysteem knikkerde de auto weer van t slot. Als iets te makkelijk lijkt of is dan gaan ze schijnbaar door naar de volgende.
#73921
haha, ja dat kan ook... sleutel ernaast op de bijrijdersstoel. vertrouwen ze het zeker niet :D
Sticker op de auto moet je dan even drukken "try to take it, comon'..."!!

hou het wel even bij mijn reguliere riedeltje hoor hehe
Na 30 seconden klikt mn TT als de sleutel eruit is en alles dicht ook op slot, maar je moet het gewoon niet vergeten.....
Sta wel binnen scheelt ook wat rust moet ik zeggen.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]