Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Niall
#23852
Dank je voor de tip. Heb jezelf de paneel eruit gehaald of hebben hun dat gedaan??
Gebruikersavatar
door rene4u
#23854
Je hoeft zelf niets te doen.

Je maakt een afspraak, rijd er naar toe, je leest wat terwijl je wacht, en zij doen de rest. :)
door Niall
#23896
Nou truuk geprobeerd met de zekeringen en alles is weer normaal 8)
Gebruikersavatar
door rene4u
#23901
Dan heb je mazzel gehad. Ik heb dat ook eerst geprobeerd, maar hielp helaas niet.
#27226
Beste allemaal,

na vele berichtjes op dit forum te hebben gelezen die allemaal gaan over problemen met de 'klokjes' had ik besloten om een afspraak te maken met Verotronics. Mijn toerenteller vertoonde vreemde bewegingen, behalve de goede. Verder geen antennesymbool en heel af en toe nog maar de radio-info in het display.
Deze klachten kende Verontronics nog niet, maar ze hebben het WEL opgelost! Wat nieuwe hardware en software en alles werkt weer prima.
Wat was ik kwijt? Het standaardbedrag van Euro 150,- ex BTW. En dat is niet veel als je de prijzen hoort die dealers hanteren.......

Dus ik ben heel tevreden over Verotronics.
Gebruikersavatar
door charlotte
#29379
Beste techneuten, kan het zijn dat als de klokken het niet meer doen de auto ook niet meer start?
Heb ik dus vanmorgen meegmaakt. Ik heb tot vorige week nog nooit problemen met mn klokken gehad.
Vorige week 1x dat alles uitging na het omdraaien van de sleutel. Na wat proberen ging de boel weer aan en heb ik de hele week gewoon gereden.
Vanmorgen alles weer uit en niks doet het meer.
Heb tevens het idee dat mnijn accu leeg is nu. Krijg de auto ook niet meer op slot/wel met de sleutel, en het lampje in de deur brand minimaal.

Ik heb verotronics al gebeld maar wil toch eerst weten of het dit wel is?
En omdat mn TT thuis staat, wat voor zekeringen zitten erin? dan kan ik dat vanavond ook eerst nog proberen. Gewoon of mini en welke kleur?

Graag jullie reply,

gr,
charlotte
Gebruikersavatar
door screamer
#29383
Dus toch weer gebeurt... Denk niet dat het perse in de klokken hoeft te zitten, gezien niets het meer doet. Lijkt meer op een slechte accu? Tijdens het starten trekt de startmotor de accu dan helemaal 'plat'.Op dat moment valt alle elektronica uit zolang te de sleutel gedraaid houdt. Zou de spanning v.d. accu eens meten, ook tijden het starten. Of als je er een hebt staan accu even wisselen. Zou zonde zijn als je voor niets bij verotronics lang ging.


Succes!

Guy
Gebruikersavatar
door charlotte
#29384
mmmhhhh ja dacht ik zelf ook al aan, alleen heb totaal niks gemerkt van een slechte accu afgelopen weken.
Maar ik heb al een accu klaarstaan en ga hem om 7 uur ff dr inzetten.
Hoop zo dat het dat is.

Keep you posted.....!!!
Gebruikersavatar
door tim
#29387
en nu maar hopen dat het de batterij is. :oops:
Gebruikersavatar
door charlotte
#29396
jippieeee, zelf opgelost, maar het was dan ook appeltje eitje. Onder de kap gekeken van de accu, was de pluspool losgeraakt en voor een deel omhooggekomen.....tja. Vastegschroefd weer en wel meteen een kruiskopschroevendraaier in mn TT uitrusting gestopt...haha.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#29399
charlotte schreef:jippieeee, zelf opgelost, maar het was dan ook appeltje eitje. Onder de kap gekeken van de accu, was de pluspool losgeraakt en voor een deel omhooggekomen.....tja. Vastegschroefd weer en wel meteen een kruiskopschroevendraaier in mn TT uitrusting gestopt...haha.
:hello1: :smt038
Gebruikersavatar
door tim
#29403
:? :lol:
Gebruikersavatar
door screamer
#29408
Mooi dat dat alles was! Valt weer mee als je van het ergste uit gaat. Haha. :D
Gebruikersavatar
door charlotte
#29409
Inderdaad, voel me een zondagskind. Ik had gisteren alles al bij me om eea uit elkaar te halen..haha.
Liep ik te sjouwen met een nw accu, gereedschap en 2 handleidingen om evt. het klokkenhuis eruit te gaan halen...
Had Verotronics al gebeld of ze tijd hadden vandaag......me very happy dus :sunny:
Gebruikersavatar
door rene4u
#32008
Grrrr...8 maanden na de reparatie bij Verotronics heb ik wéér hetzelfde probleem; toerenteller die verkeerde waardes aangeeft en in ruststand op 1500 toeren blijft staan.
Ik heb Verotronics een mailtje gestuurd met de vraag wat hier aan gedaan kan worden. Ik mag toch wel aannemen dat een reparatie zich langer staande houdt dan 8 maanden.

Wordt vervolgd...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]