Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
#80266
Hoi,

Heb 3 vragen/problemen.

1.
Mijn stoelverwarming (bestuurder) werkt niet goed, als ik die op stand 1 aan zet wordt deze op 1 punt/plaats gloeiend heet (op zitting). Op de andere plaatsen wordt ie wel geleidelijk warm. Dit is erg irritant want hij wordt zo heet op 1 plaats dat je niet kan blijven zitten (dit is dus de laagste stand).
Is dit een "bekend" probleem en is hier wellicht iets aan te doen?

2.
Weet iemand waar de originele navigatie/gps antenne zit bij een MK1?
Ik heb fabrieksaf navigatie maar kan de antenne niet vinden (hij werkt wel :) )
Een gerelateerde vraag is daarop weer, weet iemand waar de antennene aansluiting van deze gsp in de auto/dashbord ergens zit?
Wil namelijk eens kijken of ik deze antenne misschien kan gebruiken bij mijn aftermarket radio, gebruik de originele gps toch nooit meer.

3.
op de duitse forums hebben ze het vaak over diverse canbus emulators waarmee je de display in je cockpit kunt gebruiken door bv turbo druk etc te tonen. Ik begrijp niet helemaal hoe dit werkt en of dit alleen werkt met originele onderdelen.
Wil bv mijn aftermarket radio aansluiten via canbus en dan bv deze de zender info laten tonen in de display (de radio ondersteund dit volgens mij. Echter ik kan nergens lezen hoe je het aansluit, welke stekker en/of heb ik wellicht al canbus (bwj 2000). Volgens onderdeel nummer van cockpit weer wel, maar ik zie geen stekkers hiervoor in de auto zelf. Het is me dus een beetje onduidelijk wat je met zo'n canbus emulator wel/niet kunt.
Zie bv: http://www.ccmtec.de/product_info.php/i ... BOOST.html
Iemand ervaring hiermee, wellicht een adres in NL die hier ook in thuis is?
#80297
1. In de stoelzitting moet je het element dan vervangen. Als een deel heet wordt en de rest niet is er daar een foutje op te merken.

2. Zit onder t dash veelal als er geen vin op t dak zit. Info te vinden elders op delen van het forum waarvoor je donateur of clublid dient te zijn.

3. staat op het forum uitgelegd onder technische problemen en techniek daar vind je van alles terug. Donateur of clublid moet je dan zijn om het gehele forum in te zien.

Algemeen is hiervoor niet bedoeld zie ook omschrijving bij de forum sectie.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]