Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door vos10
#80554
Hallo, als ik mijn airconditioning aan heb staan hoor
ik rechtsonder soort van stromingsgeluiden, met een aircoservicebeurt
zou dat weg moeten gaan aldus de audi dealer, ik dat dus laten doen, en het was inderdaad weg , alleen
een ontzettend hard geluid af en toe ervoor teruggekregen wat
helemaal niet normaal is, ik terug naar de dealer, zat er weer teveel vloeistof in blijkbaar
door de aircoservice beurt, hebben ze weer vloeistof eruit gehaald en nu is het weer het oude verhaal van
geluid van stromingsgeluid grrr .. wisten het even ook niet en dus wordt ik deze week teruggebeld met misschien
een oplossing, jullie zoiets al meegemaakt??
Gebruikersavatar
door denders
#80558
Nee alleen dat het lagertje van de automatische verstelling in de middenconsole kapot kan gaan, dat gaat dan wat geluid maken als je erop let. (draait contine op motortje bij ventilatie aan)

(Ik heb het trouwens over een Mk1)
door vos10
#80561
Ja dat klopt ja... dat is "normaal" .....misschien toch niet helemaal goed afgevuld denk ik dan gewoon...
Gebruikersavatar
door denders
#80564
Kan me aan zulke (lagertje) dingen op den duur gaan irriteren, maar het is zelf te vervangen en bij mij nog niet echt erg of mijn selectieve gehoor werkt hier dan niet op... :)

Denk ook dat ze het niet helemaal goed doen??? of er zit lucht in/lekkage
Of er is helaas wat anders aan de hand, je moet namelijk helemaal niks horen verder behalve als hij uiteraard net aangaat 2 seconden ofzo.
door vos10
#80570
ja teweinig koudemiddel waarschijnlijk... daarvoor die aircoservice, maar daarna zat er weer teveel in waardoor er een nog ander geluid optrad, dus weer koudemiddel eruit gehaald...vandaag gebeld en ze hebben het voorgelegd bij de importeur ofzo, eind vd week hoor ik meer...
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]