- vr jun 19, 2015 0:21
#84706
150 pk is gewoon hetzelfde als de 180 pk fwd alleen andere software op de ecu, dus kan gewoon zonder enige moeite dan net als de 180 pk 200+ uit gehaald worden, maar of je daar zo blij mee moet zijn als het ABT is gaan die idioten op t randje zitten en t is aan of uit qua gaspedaal. Plus hebben ze nogal een groot aantal auto's foutief de weg op gestuurd en dat kan de motor zelfs fataal worden. PON is er niet voor niets mee gestopt. Een goede "remapper: kan zelf software schrijven (mappings) en weet hoe de software er af gehaald kan worden en er andere software toegepast kan worden. De "chippers" zijn veelal slaves die weinig tot niks zelf kunnen, die leren knippen en plakken, halen je software er af, sturen die op en krijgen een aangepaste versie terug... Heb zelf met een ABT 2.0 TDI gereden... knalt weg, maar is lastig te controleren t gaspedaal kent de aan en uit stand, t gaat gruwelijk van zijn plaats... maar t rijdt niet vlekkeloos het is verre van zelfs.