Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door TYSIE
#4216
Is er iemand op het forum die van die vleugeldeuren (omhoog scharnierende deuren) op zijn of haar TT heeft zitten?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of dat dat veel werk is en wat de kosten hiervan zijn.

.......en zou dit ook op een TT Roadster kunnen??

Las in de andere topic "Technische problemen" dat Charlotte b.v. problemen heeft met de raamsluiting van haar TT Roadster.

........Mark heeft hier vast het antwoord wel op :D :D :D

Gr. Tijs
Gebruikersavatar
door charlotte
#4222
Gaat super op een TT, heb het niet zelf maar wel eens gereden met de Rieger TT waar LSD opzat.
Verkoop dat spul zelf ook en is super goed. Voordeel van die set is overigens dat je de deur eerst 2 slagen open kunt zetten zodat je ook zo uit kunt stappen, wil je showen dan gooi je hem omhoog, maar dat hoeft dus niet altijd.

ZIt er ook zelf nog steeds aan te denken het er op te bouwen maar ja...heb zoveel wensen nog.

gr,
charlotte
Gebruikersavatar
door Ronnie
#4231
LSD 1500 - 1790 euro ergens???
Persoonlijk lijken t me erg irritante deuren, handig als iedereen ze nou es nam, scheelde een hoop mini parkeerdeukjes.
door TYSIE
#4280
Hmmmmmmm dat is behoorlijk aan de prijs :?

Ik heb ff de link bekeken van de leverancier, daar staan wat filmpjes op van het in- en uitstappen.
De deur gaat eerst open zoals een gewone deur en je kan hem dan omhoog laten scharnieren.

Het ziet er in mijn beleving erg leuk uit maar maakt niet echt een solide indruk. Ik vind het er een
beetje wankel uit zien, met name bij het sluiten van de deur.

Ik zal het ongetwijfeld mis hebben, maar het zet me wel aan het denken of het zo'n goed idee is.

Nu eerst maar eens een TT :roll: .......en dan ff een keertje kijken naar de deuren van de TT van Marije.

Bedankt voor de reacties alvast.
Gebruikersavatar
door Marije
#4281
Je kan hem inderdaad ook gewoon open doen.. En dan uitstappen, maar het mooie is toch om m even omhoog te doen :)

Zondag zijn we ook op de meeting dus dan kun je, als je komt, het even komen bekijken..
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#4381
Ken iemand die ze er ook op heeft zitten.

Het plaatsen van de deuren was volgens hem nog redelijk te doen maar waar hij echt grijze haren van heeft gekregen is het verlengen van de kabelboom in iedere deur.
Heb het zelf nooit los gehad maar het schijnt dat daar een stekker zit met een bos kabeltjes die dus stuk voor stuk geknipt, verlengd en opnieuw gesoldeerd moeten worden.

Wellicht het navragen en overwegen waard mocht je dit zelf willen doen.

Grtzz Henk
Gebruikersavatar
door Ronnie
#4534
TTmaniac, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden ;)
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#4722
Das ook weer waar, iemand die ze er echt op wil hebben zal het er best voor over hebben. En grijze haren kun je er altijd weer uitrekken he :D
Gebruikersavatar
door MisterCats
#4724
of laten verven
Gebruikersavatar
door charlotte
#4845
Of gewoon mooi trots op zijn..!!!!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#4875
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]