Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door Ron84
#88393
Het gebeurt regelmatig dat ik de TT start en hij na een seconde al afslaat. Probeer je het de 2e keer dan lukt het wel. Iemand een idee wat het kan zijn? Hij heeft binnenkort wel een beurtje nodig en display geeft ook service aan bij starten. Het gaat om een 1.8t quattro mk1. Groetjes Ron
door Audi TT MKII Driver
#88396
Uitlezen, dan weet je meestal al een pak meer. Kan vanalles zijn, dus denk dat je hier niet zoveel correcte antwoorden kan verwachten. We lezen het graag wat de diagnose weergeeft!
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#88425
Het kan inderdaad van alles zijn...
Ik heb ooit een vergelijkbaar probleem gehad met het niet meteen willen starten. Vreemde was toen dat het zich enkel voordeed als de motor bijvoorbeeld een nachtje stil had gestaan en dus koud was. Paar keer naar de garage geweest en in eerste instantie niets kunnen vinden. Uiteindelijk bleek het een lekke benzinefilter te zijn...
Stomme was dat de benzine keurig in het hitteschild terecht kwam en je dus niks op de grond zag liggen. Tijdens het rijden verdampte dat weer, dus toen ik bij de garage was konden ze ook niets zien...

Zoals gezegd: het blijft gokken en uitlezen biedt wellicht al meer inzicht, maar misschien kan het iets zijn om mee te nemen in je zoektocht :wink:

Succes en we horen graag wat het probleem was!

Groeten,
Joop
door Ron84
#88436
Ik ben al iets verder! Merk dat het startonderbrekings lampje begint te knipperen als ie niet wil starten. Dan klik ik met de afstandbediening de auto opnieuw dicht en weer open en dan kan ik m starten zonder probleem en knippert het lampje ook niet. Over 2 weken heb ik een afspraak bij een garagebedrijf maar of hun zoiets ook op kunnen lossen?
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]