- do nov 16, 2006 12:06
#5436
Ik zit elke dag te zoeken in Duitsland, TT's, A3, A4, kijken of dr wat interessants tussen zit. maar ik wacht nog even af want in januari worden alle nieuwe auto's uitgeleverd en staat Duitsland weer helemaal vol zodat je met de prijzen meer kan doen, handelen gaat nu niet echt lukken daar de verkoop van 2de hands nu een beetje stil ligt je ziet op de sites ook auto's veel langer op internet staan dan door de rest van het jaar heen.
Hou rekening met 2900 euro bpm op een TT Quattro Coupe 225 van bj. eind 2000, kan iets minder zijn als ie wat maanden ouder is. Prijzen verschillen nogal eens van 11495 tot ver over de 20000 voor een Quattro Coupe 225. De 180 quattro en de 180 FWD en 150 FWD liggen lager in prijs, maar het verschil met Nederland is wel wat minder betreft de aanschaf.
Maar die moeite duurt max. 3 dagen totaal, scheelt je al gauw flink wat geld wat je in die 3 dagen niet bij een baas kan verdienen. Maar de gehele onderhoudshistorie moet bij een Duitse auto zitten en even laten keuren om narigheden te voorkomen. Bij Nederlandse auto's is dit eigenlijk net zo. Duitse wagens zijn over het algemeen beter onderhouden daar de TÜV toch strenger is dan de APK hier.
Betreft 18 en 19 inch, er zit een 400 euro verschil in een nieuwe set replica velgen. ? 800 voor 18 inch en ? 1200 voor 19 inch op Dunlop SP Sport. Bij een niet verlaagde TT oogt 19" wel erg mooi i.i.g. je moet gewoon weten waar je ze voor een scherpe rpijs kan halen want sommige bedrijven durven voor dezelfde set 19 inch gewoon even een 1700 te vragen of zelfs meer.
Hou rekening met 2900 euro bpm op een TT Quattro Coupe 225 van bj. eind 2000, kan iets minder zijn als ie wat maanden ouder is. Prijzen verschillen nogal eens van 11495 tot ver over de 20000 voor een Quattro Coupe 225. De 180 quattro en de 180 FWD en 150 FWD liggen lager in prijs, maar het verschil met Nederland is wel wat minder betreft de aanschaf.
Maar die moeite duurt max. 3 dagen totaal, scheelt je al gauw flink wat geld wat je in die 3 dagen niet bij een baas kan verdienen. Maar de gehele onderhoudshistorie moet bij een Duitse auto zitten en even laten keuren om narigheden te voorkomen. Bij Nederlandse auto's is dit eigenlijk net zo. Duitse wagens zijn over het algemeen beter onderhouden daar de TÜV toch strenger is dan de APK hier.
Betreft 18 en 19 inch, er zit een 400 euro verschil in een nieuwe set replica velgen. ? 800 voor 18 inch en ? 1200 voor 19 inch op Dunlop SP Sport. Bij een niet verlaagde TT oogt 19" wel erg mooi i.i.g. je moet gewoon weten waar je ze voor een scherpe rpijs kan halen want sommige bedrijven durven voor dezelfde set 19 inch gewoon even een 1700 te vragen of zelfs meer.