Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#69453
Heb het dus ook getest, alleen gaat mijn EPC lampje niet branden??

Merk wel dat de auto wat lekkerder rijdt, dus maandag maar ff 1 bestellen...

(heerlijk zo'n paps met een garagebedrijf... KORTIIIIIING!!! :mrgreen: )
#83860
Liefhebbers,

Probleempje met de TT: de auto houdt in als ik het gaspedaal goed induw (toerenteller schiet dan in 1x door richting het rood). Het voelt als een soort van turbogat.. Nu heb ik de auto laten uitlezen en ik kreeg de code 'Aanpassingsief / Sporadische Mass or Volume Air Flow Circ. Low'. De ANWB gaf aan dat de LMM stuk zou zijn. Deze heb ik vervangen (met de luchtfilter) maar het probleem is nog hetzelfde.

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Ik hoor het graag. Thanks alvast!!
#83868
Das normaal de LMM ja , neem aan dat je de goeie gemonteerd heb en ene die nieuw is dus niet ene van de sloop
Wellicht een gaatje in de slang zodat er ergens na de LMM lucht binnenkomt en daardoor de boel gek gaat doen
#83870
LMM checken:

- ontkoppel de stekker
- motorkap weer dicht
- starten en luisteren of het verschil geeft behoort wel zo te zijn namelijk (motor gaat in het noodprogramma zodra die deze LMM sensor mist)
- ga rijden en kijk of de toerenteller nog steeds zo ver uitslaat

1. Indien het er nog steeds is is het niet je LMM
2. Is het weg dan is het je LMM (ook een vernieuwde kan kaduuk vliegen hoe zuur geld t ook kan zijn als je die recent vervangen hebt voor een originele (heb je dan iig garantie op als t goed is), immitatie of een refurbished zou ik niet plaatsen die verlenen vaak niet eens garantie, dan wordt goedkoop duurkoop als t niet fatsoenlijk functioneert)

Ik heb het gehad met een doorgeslagen koppeling die greep tot bepaalde tevoren nog wel erna sloeg die als een gek door en dan versnelt de auto niet meer zoals tevoren het geval was en vliegen de toeren omhoog als je gas geeft. Kreeg foutcode(s) die er niets mee te maken hadden, maar goed als ik bij jou ineens een hoop extra lucht erdoorheen pers dan piep je vanzelf, dus geen idee of dat invloed kan hebben dat de LMM dan op hol zou slaan door een ander euvel. Ben geen autotechnicus iig
#83888
Hoi Ronnie,
Zonder lmm vertoont de TT dezelfde verschijnselen.. Grote kans dat je gelijk hebt! Als ik handrem aantrek auto in z'n 3 zet koppeling langzaam laat opkomen slaat ie pas na een tijdje af.. Versleten koppeling dus. Thanks voor meedenken!!
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]