Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#5570
Zo'n Ford is qua vering super om mee als bermtoerist door de berm te vliegen op 4 wielen, dat doet geen enkele ander normale wagen een moderne Ford na... alleen op de weg prefereer ik dan toch een Audi hoor als ik heel eerlijk mag zijn :D
Gebruikersavatar
door svkaster
#5794
Weet iemand wat het kost om je Alarm te laten herkeuren? Verder vroeg ik mij af of de VVS zelf met een oproep komt dat ie opnieuw ge-keurt moet worden of dat dit mijn eigen verantwoordelijkheid is? :?:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#5802
Nope moet je zelf bijhouden, bel Car Sound Center in Geldrop eens, dacht dat normaal keueren 25 euro ofzo was, herkeuren ken ik de prijs niet van. Bij CSC bouwen ze vrijwel dagelijks alarmen in en keuren met regelmaat dus alarmsystemen en hebben vaste prijzen ervoor en eenz eer goede service!
Gebruikersavatar
door the boots
#17396
tis een beetje een oud onderwerp maar het antwoord wat ik zou willen hebben heb ik nog niet gevonden.
Ik heb het standaard audi alarm en dat is klasse 2. Voor de verzekering moet ik dit ombouwen naar klasse 3. De dealer vraagt hiervoor 795 euri. Het lijkt mij wel goedkoper te kunnen. Moet natuurlijk geen duurkoop zijn. De voorkeur gaat uit naar een uitbreiding die op dezelfde sleutel (handzender) zit maar wanneer een losse uitbreiding echt heel veel goedkoper is, is dat natuurlijk ook een optie.
Iemand aanbevelingen?
gr. HJ
door ps amazon
#17399
het gaat om de zg kantelbeveiliging, die ontbreekt in het audi-af-fabriek-systeem; het komt er op neer dat er toch een geheel nieuw systeem ingebouwd moet worden wil je het juiste certificaat hebben voor je verzekering, een dealer die dat voor 800 euro doet is zeker niet de duurste; onze dealer deed het voor 1200 euro, maar gelukkig hadden we de TT al verkocht aan de leasemaatschappij, en die mocht dokken;
als het mijn privé auto zou zijn zou ik een andere verzekeraar zoeken die het audisysteem wel accepteert (in ons geval was dat centraal beheer); ben je goedkoper uit en aan je TT geen electronische polonaise.....
Gebruikersavatar
door the boots
#17437
dank voor je reactie. Ik zit echter voorlopig even vast. Ik kan namelijk bij mijn huidige verzekeringsmij de korting (80%) van mijn andere auto ook op deze auto zetten. Dat betekent 2 auto's met 80%. Bij een andere verzekering lukt dat niet.
Ik begreep van de dealer dat het op zich om een uitbreiding van de bestaande klasse 3 gaat. Van jouw begrijp ik dat het een geheel nieuw systeem is?
gr. HJ
door ps amazon
#17438
is een uitbreiding, maar mijn dealer heeft, om problemen te voorkomen, er een nieuw systeem ingezet; er zal vast wel een manier zijn om het bestaande uit te breiden, maar of dat een certificaat krijgt is de vraag
Gebruikersavatar
door svkaster
#18057
Beste,

heb net mijn aude Audi TT Coupe ingerolen voor een Audi TT roadster. Bij VVS (Audi verzekering) moest ik een klasse 3 alarm hebben en na 3 jaar elk jaar laten keuren. Bij Centraal Beheer, via de dealer is een klasse 2 genoeg (Dus standaard Audi TT alarm) en ben ik ook nog eens 36 maanden tegen aanschafprijs verzekerd.

dus ik zou zeggen op naar Cantraal Beheer :D :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#18113
Niet te hard roepen... 't ene zijn ze snel mee en 't andere erg langzaam.
door Niall
#19852
*Schop*

:D

Standaard TT alarm is gelijk aan die van de andere Golf 4 generatie auto's dus waardeloos, dmv comfortsluiting in de portier kan deze uitgeschakeld worden. Grootste nadeel is dat de startonderbreker gelijk is aan die van een golf dus een goede dief kan binnen 5 minuten met de auto wegzijn zonder duidelijke braakschade.

Enigste oplossing is minimaal een klasse 1 startonderbreker te monteren en het liefst een klasse 2 of 3, de meeste verzekeringen eisen minimaal een klasse 2 alarm.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#19875
alles wat standaard is kraken goeie dieven zo...
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]