Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door zolotnik
#70104
Goeiemorgen!
Ik ben van plan mijn Concert 1 van mijn 8N eruit te halen en te vervangen door een radio waar Ipod aansluiting niet zo problematisch is en waar ik de CD wisselaar niet meer hoef te gebruiken. Iemand tips voor merk en model? Zat zelf te denken aan een Alpine, dus als iemand ervaring heeft.... Blijft de breedte van de Concert 1 die moet worden opgevangen door een frame, aangezien bijna alle radios smaller zijn. Ik zie tips/opmerkingen etc. graag tegemoet.....
Peet
Gebruikersavatar
door doezel
#70105
hoi!

zelf ben ik zéér te spreken over de KDC-BT61U van Kenwood. Heb je meteen een carkit. Usb aansluting aan de achterkant zodat het klepje dicht kan als je de iphone/ipod hebt aangesloten. Goed geluid!

Heb ook een JVC erin gehad en de Parrot Asteroid. Beide waren niet echt om over naar huis te schrijven.
Laatst gewijzigd door doezel op vr nov 18, 2011 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door doezel
#70106
En ohja, je kunt de kleur zo instellen dat ie perfect bij de rest van het dashboard past!
Gebruikersavatar
door sweeper
#70115
Welkom hier.

We waarderen het als nieuwe forumleden zich in het betreffende hoekje voorstellen.
Ik heb je onderwerp op de juiste plek binnen het forum geplaatst. Als (nieuw)forumlid kan je in dit deel niet reageren. Om hier weer te kunnen reageren, en alle info van het forum te kunnen lezen/schrijven zal je je moeten inschrijven via de webshop als donateur of clublid.

Ik zou een radio kiezen waar geen mechanisch onderdelen meer inzitten, (lees: cd) zoals de Pioneer MVH-8200BT. Deze vormt een strak geheel.
Je kan hem (en anderen) iets verdiept plaatsen zodat het klepje nog gewoon dicht kan.

Omdat een normale radio smaller is dan de OEM radio, zijn er afdekplaatjes die je links & recht kan in klikken zodat het weer aansluit. Deze kan je bij dealer of via ebay aanschaffen. Verder zal je mogelijk een stekkerblok/adapter nodig hebben om alles juist aan te sluiten.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]