Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Harrie201
#83665
Hallo,

Ik sta op punt om een audi tt uit 2000 te kopen met Audi Concert 1 en Bose en cd wisselaar achterin. Van wat ik begrijp kan je in deze cd-wisselaar geen mp3 cd's afspelen en dat is een groot probleem voor mij. Hoe kan ik dit systeem mp3 geschikt maken. De volgende punten vind ik belangrijk:

- Het geluid moet via de Bose versterker blijven gaan.
- Alles moet OEM blijven dus geen geboor etc.
- De cd -wisselaar hoeft niet per se te blijven zitten.
- Extra opties bluethooth is mooi meegenomen.

Morgen ga ik de deal rondmaken dus heb geen tijd om het hele forum te doorspitten dus zo hoop ik met jullie oplossingen dat ik dit nog in de deal kan meenemen.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Harrie
#89541
Ik zie een aantal voorbij komen op het internet.

Yatour
Anycar
Dension
Xcarlink

Nu is mijn vraag zit er kwaliteit verschil in tussen de ene en de andere? Er zit een concert 1 in met Bose, dus ik wil graag goede kwaliteit. Verder is het ook handig dat je hem als handsfree set kan gebruiken. De yatour en Anycar ondersteunen dit maar hoe zijn de ervaringen hier mee? Bellen met het dak open lijkt mij niet het meest duidelijk dus ik vind deze optie het minst belangrijk maar ben toch benieuwd of er iemand hier ervaringen mee heeft.
door Geelas
#89596
Ik heb ook in mijn tweede TT Roadster (na een N nu een J) een Dension er in laten zetten. Muziek kwaliteit top. Kwaliteit met bellen is zo goed dat mensen niet horen dat ik open rij. En ik bel wat af.... microfoon geplaatst op stuurkolom tussen sturr en tellers. Kan je ook makkelijk de kabel wegwerken.
#89597
Beste Geelas, bedankt voor de info. Daar heb ik wat aan! Is bij Dension de wisselaar nog bruikbaar?? Weet eigenlijk zelf niet of je deze nig gebruikt als je alles op een USB stick hebt staan.

Mvg. Aaldrik
#89618
Heb zojuist de Anycar besteld, al was het alleen maar om te proberen en de ervaring hier te delen. Laat we even weten hoe het inbouwen gegaan is en hoe de kwaliteit is. (Duurt nog wel even, auto wordt volgende week afgeleverd en daarna eerst gewrapt en bestickerd)

Mvg. Aaldrik
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]