Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ed_win
#84212
Ik ben momenteel op zoek naar de juiste adapterkabel voor mijn autoradio.
Ik heb een Audi TT uit 2000 met een Audi Concert (II) radio er in. In ieder geval met een CD speler.
De speler werkt niet lekker meer.
Daar komt bij dat ik de radio soms 3x aan en uit moet zetten voordat hij over de voorspeakers speelt.
De achterspeakers werken altijd.
Als ik hem aanzet komt er GEEN Bose in beeld en mij speaker kapjes hebben ook NIET het Bose logo.
Maar als ik een aftermarket radio aansluit dan heb ik juist weer alleen geluid over de voorspeakers.
Ik ben al aan het speuren geweest en ik denk dat ik iets van een half versterkt systeem heb.
Maar de grote vraag is nu welke adapterkabel heb ik nu nodig.
Ik heb zelf deze kabel gevonden maar twijfel of deze goed gaat werken.
Wie o wie kan mij adviseren.
Kabel: http://www.carkitstunter.nl/contents/nl ... wjaar.html

Zie hier mijn kabelboom (antenne kabel zit er wel maar staat niet op de foto).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#84213
Ik heb toentertijd voor de TT 6 kabels gehad voor ik de juiste had er zijn verschillen in de omloop, advies is om naar een caraudio zaak te rijden en er daar gelijk een correct te bestellen, scheelt geld tijd en frustratie.
Gebruikersavatar
door JeHa
#90995
hoi ik weet dat het een oud topic is maar ik heb precies dezelfde aansluiting en zoek dus de juiste adapter voor naar een normale aftermarktet radio. Ik heb heel veeltopics gelezen maar zie door de bomen het bos niet meer en er zijn zoveel diverse setjes te koop dat ik niet zie welke nu geschikt is. daarom nogmaals de vraag aan de experts welke adapter set is geschikt voor deze aansluiting? alvast super bedankt.
20200112_130522.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door JeHa
#90996
dit setje zat erbij (geen radio aanwezig) maar daarbij werken alleen de voorspeakers.
In het midden achter zit een speaker en achter links en rechts nog een kleinere, er staat nergens bose op.
20200112_130615.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door JeHa
#90997
als ik dit setje zo aansluit heb ik geen plek voor het rode blok wat uit de auto komt en waar 1 draad aanzit. Ook zitten er 2 kabels los, 1 staat op electric antenna de ander rear right en is die paarse die los hangt, ik vermoed dat er al iemand mee gerommeld heeft om het setje aan de praat te krijgen. Het is een TT uit 2000 baseball editie 180 pk
Gebruikersavatar
door JeHa
#91014
nou gelukkig weer wat verder, ook met een originele concert radio deden de achterspeakers niet mee, uitgelezen en codering staat goed. Nu bleek na veel meetwerk dat de radio wel de versterker aanstuurt maar deze kreeg geen 12 volt. met een aparte 12 volt werkt alles prima. Als oplossing een geschakelde 12 volt aangelegd. Nu nog eens kijken naar betere speakers achter, zowel de bas als de 2 aan de buitenzijde,tips zijn welkom
Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]

Kan als een van e banden ec ht spanningsverlies he[…]