Audi TT Club - Forum

Stay tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door marttin
#59736
goTTzilla schreef:anders heb je 4 wielen aan het spinnen denk ik met zo`n pk`s als je hem uit zet :D
Toch lukt het niet op een droge weg, natte weg eventjes, de zwakke schakel is nu weer de koppeling denk ik. en inderdaan maar niet te vaak doen ivm overmatige slijtage. Maar het blijft leuk :smt003
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#59739
wil ik wel geloven. het lukt mij een enkele keer ook wel met nat wegdek om met 4 wielen te spinnen. leuk is dat trouwens om dwars door een straat te gaan in de stad. iedereen zit je dan vreemd aan te kijken :D
Gebruikersavatar
door denders
#59743
zolang het oom agent maar niet is, die kijken niet zo vreemd naar hun bonnenboekjes... :D
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#59745
ik hou me normaal gesproken niet bezig met politie spotten. als ik even lekker associaal wil doen mag oom agent het om mij zien. alleen op de snelweg niet met 200+
Gebruikersavatar
door denders
#59760
Och wat is asociaal, zit elke dag op de weg met de TT en maak me al niet druk meer om wat ik allemaal zie wat mensen NIET doen onder het rijden :?
Zo'n bonnenboekje komt echt wel vol als ze willen hoor, maar ik zie vreemdgenoeg nooit een politiewagen in de ochtend meerijden, ze zullen wel lekkere koffie hebben :roll:
Gebruikersavatar
door marttin
#59771
Politie heeft ons nog niet gespot, wel fanmail uit Duitsland van de ritjes Eifel en winterberg 8) vrijdag 19-11 afspraak bij Ronald voor een nacontrole, kijken of alles nog goed vastzit, ik denk het wel na die paar rondjes Nordschleife :P en misschien nog wat afstelwerk ivm dsg bak.
Vorig keer gaf hij aan dat er ook al iets met de bak/koppeling was. Dit kon hij zien omdat er extra oliedruk gebruikt werd bij de koppeling...., :?: ik laat het nog wel even uitleggen.
Gebruikersavatar
door denders
#59772
De seals van je bak zullen wel uit beginnen te slijten, dus zal de tt wel iets harder moeten pompen als dit systeem daarop werkt?
Handig als hij dat zo kan zien.
Gebruikersavatar
door marttin
#60071
denders schreef:De seals van je bak zullen wel uit beginnen te slijten, dus zal de tt wel iets harder moeten pompen als dit systeem daarop werkt?
Handig als hij dat zo kan zien.
In middels geweest bij Ronald, alles gecontroleerd, nog een slangeklem vervangen deze sneuvelde tijdens het iets omleggen van een buis, en kreeg alvast een multiriem mee voor de compressor, die was heel licht geraakt, daarna nog even uitgelezen en nul foutmeldingen.

De koppeling stond op 1,5 bar en mag tot 2,5 gaan, dus is op zijn retour maar kan nog wel even mee.

Gelijk zijdeling even gehad over stage 3 :roll: waar eindigd dit :?:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]