Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door massari
#33790
Ik zit te twijfelen tussen twee sets New RS4 velgen voor onder de TT in 19" groot:

- WSP S8 Cosma
- Originele Audi RS4 wielen in "titangrau" kleurstelling (verkrijgbaar via Global Trade Germany)

Onder de A4 cabrio heb ik de WSP's gemonteerd zitten en tot de dag van vandaag vind ik ze erg mooi. Echter originele wielen genieten bij mij de voorkeur. Ik vind de titaangrijze uitvoering erg prachtig staan onder een TT. Iemand bij mij uit de buurt rijdt met deze velgen onder zijn zwarte TT MK2.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
door Jerry
#33824
Hoi Massari,

Ben me ook aan het orienteren en vindt de RS4 ook erg mooi (heb nu nog het voorgaande model velg). Ik heb ze laatst op het internet gezien in grijs met inox rand.... ook erg mooi.... ga tegen de zomer maar eens kijken voor een leuke aanbieding in 18" met Goodyear F1 asymmatric.
Gebruikersavatar
door massari
#33830
De kogel is door de kerk, om eenheid te vormen, neem ik de WSP Cosma wielen, zoals ik die ook onder mijn A4 cabrio heb. Aanstaande zaterdag worden ze gemonteerd!
Gebruikersavatar
door tony
#33832
:D hee massari

ben benieuwd hoe ze staan onder je nieuwe tt
we wachten op de foto's 8)

:D groet ton
Gebruikersavatar
door TTdriver
#33838
ze zijn beide prachtig
ik zou zelf voor de grijze kiezen als je die andere al onder de cabrio heb

ik heb zelf voor mijn TT new RS6 velgen besteld in 19"
zodra ze eronder zitten zien jullie de foto's
Gebruikersavatar
door massari
#33843
De foto's volgen snel :D

Ik vind de antraciete versie ook wel mooi, maar vond het prijsverschil a 1500 euro te gortig, mede omdat ik de auto helemaal TT-S ga uitvoeren en mijn centen daar hard voor nodig heb. Wellicht over een tijdje... dan zet ik onder de cabrio ook antraciete wielen, origineel van Audi, bijvoorbeeld de oude RS6 wielen.
Gebruikersavatar
door massari
#34227
Het resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Foto's zijn gemaakt nadat de auto vandaag is voorzien van een Eibach Pro Kit, dus net even wat lager richting de grond :D
Gebruikersavatar
door Blackboard
#34228
Mooie velgen én een mooie auto......goeie smaak 8)
De mijne(levering eind maart) wordt nl ook Phantonzwart en komt wrsl ook op deze 19' velgen :wink:
Gebruikersavatar
door CneTT
#34271
Ik zou dolgraag deze nieuwe R8 V10 velgen onder me TT willen. Ze zullen alleen nog niet op de markt zijn denk ik.
Ik vind ze erg gaaf.

Afbeelding

Afbeelding


Maar die RS4 wielen zijn gewoon tijdloos mooi ;)
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#34296
Het lijkt wel 18" :roll:

Dan zijn dit 20" velgen zeker??
Afbeelding
Afbeelding

Overiggens vind ik dit echt de dikste wielen voor een MKII of New RS6 :mrgreen: :smt049

Persoonlijk hebben de titanlooks mijn voorkeur...
Afbeelding

Greetz, Emiel

p.s. Zie dat de TTS spiegelkappen en de 4 eindpijpjes ook al zijn gemonteerd? :wink:
Gebruikersavatar
door massari
#34299
Hmmm, zo op de foto's te zien lijken het wel 20" inch inderdaad, of misschien komt dat door de wat extremere verlaging zodat het lijkt alsof er grotere wielen zijn gemonteerd.

Enfin, de TT-S spiegelkappen en de volledige Milltek uitlaatlijn zijn inderdaad al gemonteerd, nu nog de auto een volledige TT-S look geven en dan zijn we weer een stap verder.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#34562
das 20 inch incl. verlaging zie je aan de velgdiameter, maar zo laag rijdt voor geen meter lijkt me
Gebruikersavatar
door Blackboard
#34569
Aangezien mijn bestelde TT reeds productieklaar is (wk 7, produktie :D ) betekend dit dat ik de orginele 19" 7-dubbelspaaks velgen, 19x9J niet meer af-fabriek kon bestellen :( . Krijg nu de 18" S-line velgen geleverd, maar voor de zomer zocht ik toch een maatje groter 8) .

Ben nu zelf op zoek naar de orginele 19" Audivelgen, 7-dubbelspaaks, 19x9J maar TUV goedgekeurde replica-velgen zijn een optie. Maar weet iemand welke ET-maat de orginele velgen hebben, zodat ik dat dit bij de keuze van replica's kan betrekken :?:

@ Massari: Bedankt: kheb veel info uit dit topic gehaald, zoals adressen e.d.

p.s.: Is het bij Audi trouwens normaal dat je geen melding krijgt dat de wijzigings-deadline bijna is bereikt :?:
Gebruikersavatar
door Joerek
#34587
Afbeelding

Hier nog even ter indicatie de titaanlook rs4 velgen. Ben er echt zeeer tevreden over!
Gebruikersavatar
door massari
#34594
Origineel is het ET50.
Bandenmaat is 255/35/19 in combinatie met 9j velgen.

Ik rij nu met ET45, 8.5j velgen en 245/35/19 banden.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]