Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door massari
#45646
Ergens zit ik steeds stiekem erover te denken om mijn MK2 te wrappen in het wit! :D

Heeft iemand een idee hoeveel dit geintje gaat kosten, hoe ze te werk gaan (moeten de binnenpanelen los gehaald worden?) of is het puur een soort van grote vel die over de carrosserie wordt "geplakt"?
door ingmarberga
#45649
informeer even bij rhcustomshop.com
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#45653
denk er wel om wat voor bedrijf het doet. er zijn namelijk lui die niet al te
precies met hun mesjes omgaan.

het folie moet hier en daar worden afgesneden etc. als dit niet heel precies gebeurd
wil het wel zijn dan er krassen in je lak komen door de mesjes die ze gebruiken.

je TT kan maar 1 keer verkracht worden :(

gr.dennis
Gebruikersavatar
door jackk
#45658
Ik weet dat de meeste bedrijven die het goed doen het alleen maar doen bij auto's janger dan 2 a 3 jaar. Dit ivm de lak die slechter wordt in de loop der jaren en de folie minder mooi hecht. Tevens zijn de prijzen ook niet zo laag dat je het bij oudere auto's gaat doen. Prijzen bij goede bedrijven liggen tussen de 1500 en 2500 euro.
Gebruikersavatar
door Vincentos
#45665
Als het goed is doet Ronnie op het forum veel met folie. Die heeft zijn eigen caddy ook van folie voorzien.

Echter denk ik niet dat het net zo mooi gaat worden dan wanneer het gespoten is. Maar dat verwacht ik alleen maar. :)

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door Ronnie
#45734
Wachten op zachter voorjaarsweer, want als je nu lijm moet laten reageren... dan laat de auto maar ergens boven de 10 graden binnen staan 14 dagen eer je ermee gaat rijden, want folie moet je kunnen laten werken en dat wil niet echt onder de 10 graden, dan is de lijm zo lui als iets.
Hou rekening met parkeren, zorg dat niemand dr voor dr achter of dr naast kan staan, want een tikje met een deur is voldoende om de folie naar de knoppen te hebben. Maar ach gerust laten wrappen zo hou je de economie draaiende want als je een keer voor de hele auto geweest bent kom je keer op keer terug voor delen opnieuw te laten bekleden met folie ;)

ps de Caddy is ook niet 100% vrij van steenslag, de bumper heeft al wat geleden en t hogere dak ook het front ervan... gelukkig is Paul zuinig dus blijft t vrij goed heel, waar anderen ernaast parkeren zit nagenoeg geen folie als het logo van de vw garage beschadigd herstel ik dat wel. goed kijken wat je beplakt, de full color folie is dikker en sterker door een laag coating overigens. Maar goed alles wat gebruikt wordt loopt wel wat op en kan het zelf vervangen tegen geringe kosten.

Groet Ronnie
Gebruikersavatar
door massari
#45788
Hey naamgenoot, wat kost dat dan ongeveer zo'n complete wrap?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#45821
Ronny dan zal ik alle oppervlaktes vand e delen moetenw eten, weet niet of je met dit weer graag wilt meten? gr Ronnie
Gebruikersavatar
door massari
#45824
Brrrrrrrrrrrrrr... ik wacht nog wel even. :D
door ptie
#45826
Als je je auto één deze dagen buiten laat staan, wordt ze vanzelf wit ;)
Gebruikersavatar
door screamer
#45838
massari schreef:Ergens zit ik steeds stiekem erover te denken om mijn MK2 te wrappen in het wit! :D

Heeft iemand een idee hoeveel dit geintje gaat kosten, hoe ze te werk gaan (moeten de binnenpanelen los gehaald worden?) of is het puur een soort van grote vel die over de carrosserie wordt "geplakt"?
Hej Ronny,

Nee man, lekker zwart laten. Zo als het nu is, is het super! :D Niks meer aan doen.

Te snel TT-S uitvoering van gemaakt he, nu moet je weer andere dingen geen bedenken. ;) Hahah.


Groeten,

Guy
Gebruikersavatar
door Ronnie
#45860
Ik zou dr een rits overheen maken met folie en dan de kont wit maken net of ie zen zwarte jasje uit doet das humor :D
Gebruikersavatar
door Anand
#45867
Ik zou em ook absoluut zo laten man ...ziet er super uit ...meer genieten van je auto en minder `nadenken` .......mischien hahhaahah
En anders koop je gewoon een witte MK1 erbij...:)

Have fun,
Anand
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#45908
Wit is zoooo 2009!! Mat zwart is het helemaal :D
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]