Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Herman
#66241
Hallo,

Ik ben Herman, 58 jaar en rijd al TT sinds 2000.
Ben Nederlander maar woon alweer 10 jaar in Belgie.
Mijn eerste TT (handgeschakeld) heb ik twee jaar geleden ingeruild voor een MKII Automaat. Deze stond klaar bij de dealer.
Alles zit erop en eraan en ben dus zeer tevreden.
Ik zou echter nog twee zaken willen regelen:
Stoelverwarming
LED daglichten

Heeft iemand misschien een tip hoe ik dat het beste kan doen.

Alvast bedankt.

Herman
Gebruikersavatar
door denders
#66242
Welkom & ......foto? :mrgreen:
Op de site vind je vast wel een topic waar je al wat aan hebt.

Grt, Dennis
Gebruikersavatar
door vloTTer
#66251
Dat is nu precies de reden waarom deze site mij tegenvalt. Die man vraagt iets en dan krijg je een antwoord van "zoek maar op de site...".

Led dagrijverlichting kun je op twee manieren doen:
- Je koopt een nabouwsetje strips die je ergens in je bumper wegwerkt.
- Je koopt een stel nieuwe koplampen van 580,- per stuk en verwisselt deze met je huidige koplampen.

Stoelverwarming weet ik niets van.
Gebruikersavatar
door stivoman
#66253
Denk dat dat eerder andere stoelen worden voor je stoelverwarming.
Led verlichting is een ledstrip kopen of andere lampen.
Gebruikersavatar
door sweeper
#66259
Allereerst Welkom Herman!

Een echte TT fan lees ik al. Foto's van de bolides zijn we hier gek op.
De oplossing voor de stoelverwarming is: 's morgens eerst de vrouw plaats laten nemen voor een paar minuten. :D :wink:

Voor stoelverwarming zal je mogelijk nieuwe stoelen moeten aanschaffen om dat origineel audi op te kunnen lossen. Verder zullen er vast wel stoelhoezen op de markt zijn waar een verwarmingselement inzit. (niet echt des TT's denk ik zo. :roll: )

Voor de LED's zal je ook naar aftermarket oplossingen moeten kijken gok ik, of andere koplampen moeten plaatsen, en dan de ECU herprogrammeren hiervoor. Op het forum is al info hierover te vinden.

Het kan zijn dat deze info voor jouw niet zichtbaar is als geregistreerde, en je daar donateur / clublid voor moet zijn. Via de forum webshop kan je je daar voor opgeven.
vloTTer schreef:Dat is nu precies de reden waarom deze site mij tegenvalt. Die man vraagt iets en dan krijg je een antwoord van "zoek maar op de site..."
@ VloTTer - Dit hier is een voorstel topic geen vragen hoekje. Elk deel van het forum heeft zijn eigen taak. Waarom alles tig keer opnieuw voorkouwen als een ander al de moeite heeft genomen om daar een topic over te openen/schrijven. Er is niets mis met zelf zoeken. Kan je het dan nog niet vinden, open je een topic (in het juiste hoekje van het forum) met je vraag. Eventueel geef je aan waar je gezocht hebt, en wat er niet aansluit bij jouw vraag. Zeker weten dat er dan antwoord gegeven wordt. Dit om het forum niet onnodig te vervuilen/onoverzichtelijk te maken.

Sorry Herman voor deze uitspatting in jouw topic, maar TT rijders die binnen 14 dagen na registratie & 9 berichten kunnen aangeven dat het forum tegenvalt, kunnen reactie krijgen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66263
vloTTer schreef:Dat is nu precies de reden waarom deze site mij tegenvalt. Die man vraagt iets en dan krijg je een antwoord van "zoek maar op de site...".
Bij elke nieuweling als een papegaai gaan zitten herhalen werkt op den duur ook niet, terwijl er een fatsoenlijke zoekfunctie is... waardering voor het werk en de kosten die gemaakt worden lees ik niet uit je reactie af. Zie persoonlijk bericht...
Gebruikersavatar
door denders
#66265
Alles is al gezegd lees ik, alle mogelijkheden zijn er op het forum en het wiel opnieuw uitvinden vind ik zonde van de eerder gedane moeite door forumleden.

Misschien kwam het er een beetje krom uit, maar helaas spijtig dat je in de minderheid bent met een kortzichtige mening als "forum valt tegen".
Je geeft vervolgens ook zelf antwoorden die de beste man zelf wel had kunnen gokken al..
Ik wist het ook maar het is hier een voorstel topic.

De hele site staat aardig bol van waardevolle gegevens verder dus als je dan ook daadwerkelijk betalend (schijntje..) lid wordt Antoine zie je ook iets meer.

Grt, Dennis
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]