Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#87335
Ik heb v-maxx extreme die is wel degelijk comfort instelbaar zowel voor als achter. Wat jaren terug ook v-maxx onder een Caddy 2 gehad dat vond ik hard stug en bagger de huidige extreme sets hebben dat gelukkig niet meer is toch flink verandert en comfort instelbaar tot zo hard als je t zelf hebben wil.
door Def_B
#87531
Als ik voor een schroefset zou opteren, zou ik het volgende willen weten;

Komt de wagen lager te liggen vanaf ik een schroefset laat monteren , ook al schroef je de set op zijn hoogst mogelijk?

Groeten
Gebruikersavatar
door patje007
#87533
Je wilt echt niet met een wagen rijden waar de schroefset helemaal naar boven gedraaid is , dan heb je totaal geen vering meer ... :lol:
door Def_B
#87535
nee, maar voor de keuring !

Nu heb ik bumpers die lager komen dan de originele en ik vrees voor de remtest op de keuring in Belgie, die ligt op rollen in de grond en ik zou niet graag mijn bumpers kapot laten rijden.
Dus als ik naar de keuring moet zou die schroefset de wagen zo hoog mogelijk moeten krijgen zodanig dat ik dus mijn bumpers kan sparen.
Nu heb ik zo een 14 cm verschil tussen achterbumper en de grond , wat niet echt veel is.
Gebruikersavatar
door patje007
#87537
met de nieuwe wetgeving ; de wagenhoogte moet nu blijven zoals op het montage attest vermeld is , je mag dus wettelijk nadien niks meer veranderen qua hoogte , ook niet onbelangrijk bij een eventuele politiecontrole .
Gebruikersavatar
door Ronnie
#87540
Van V-Maxx zijn er tegenwoordig de Xtreme kits waarvan de schokdempers dus in en uitgaande veerweg in 20 standen comfort instelbaar is... is heel anders rijden. Heb ook die oudere sets gehad onder Caddy 2 bijv. dat was stuiter de drempel op en af en zelfs met een kuil in de weg raar gedrag op de voorwielen, dat was echt bras vergeleken met de xtreme kits van nu.

20/20 is min of meer S-line, ik zou dan toch net wat lager kiezen is mooier, maar ook weer persoonlijk, ieder zijn of haar smaak uiteraard.
Gebruikersavatar
door patje007
#87543
miel schreef:TTS van mij ligt standaard op 12cm en ondervind geen problemen bij keuring.

je mag / moet minimum 9cm grondspeling hebben voor het chassis, bumpers worden daarbij niet meegeteld .
door Def_B
#87547
Ben gisteren geweest naar de keuring, zonder problemen er door, maar voor de remtestrollen had ik maar een paar centimeters over, maar goed , geen probleem dus.

Ik dacht dat het 11 cm bodemvrijheid moest zijn , is toch te lezen op de goca.
door Def_B
#87549
Dan geraakte volgens mij ofwel de grond bij de remtest ofwel de brug bij het op en afrijden ervan ,, allez dat ga ik voorhebben toch :mrgreen: :smt006
door Def_B
#87552
Denk er over na.
Post wat foto`s als ze er onder zitten ? :smt001

zit wel al met verlaagde sportophanging dus weet niet of dat die 25/20 nog wat gaat uitmaken dan.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]